Min tatovering med min mor

Min mor og jeg blev jo tatoveret igår. Det var meget følelsesladet for mig. Grunden til at jeg så gerne ville have en tatovering med min mor, var at hvis der nogensinde skulle ske noget med hende eller jeg, så ville vi altid have noget af den anden hos os.

Vi kiggede på nogle keltiske designs og forelskede os i “The celtic loveknot”. Derfor fik vi lavet et unikt design af den - kun til os. Den symbolisere evige kærlighed mellem os, og at vi for altid vil være forbundne i krop, ånd og kærlighed.

Min mor har fået den på sin højre overarm - og jeg har fået den på mit højre skulderblad. Min mor har fået lavet mørk baggrund og hendes knoting er lys - jeg har lys baggrund og mørk knoting - på den måde er vi hinandens yin og yan :slight_smile:

Jaja der er en masse symbolik i vores lille tatovering :slight_smile:

Vi er SÅ glade for vores tatovering! Vi synes bare den er SÅ flot! -love

Så - nu blev billederne lagt ordenligt op så de ikke kun er links - ved ikke lige hvad der skete før…

Er der slet ikke nogen der synes den er pæn :frowning:

Jow - jeg synes de er rigtig fine Gry :thumbup:

Selvom jeg jo generelt har det lidt svært med tatoveringer :ups:

[quote=Vivi_Fletcher;358649]Jow - jeg synes de er rigtig fine Gry :thumbup:

Selvom jeg jo generelt har det lidt svært med tatoveringer :ups:[/quote]

Ja det ved jeg du har :slight_smile: derfor tæller det næsten dobbelt når selv du synes den er pæn :slight_smile:

det er en rigtig fin symbolik i har lagt i jeres tatoveringer og jeg glæder mig meget på jeres vegne…

det er en flot symmetri der er i tegningen og jeg kan godt lide at den ikke er så voldsom…

det resultat kan i godt være stolte af :slight_smile:

:kram:

nu elsker jeg generelt hjerter, så jeg har svært ved ikke at kunne lide dem…

men nøj hvor gør detaljen med farven at de kommer til at virke MEGET forskellige, hvilket egentlig bare gør dem smukkere…
På din tænkte jeg ikke at det var hjerter på en snor, men på din mors var det min første tanke

Hvor er de fine Gry - gode tanker bag :slight_smile:

Tillykke med dem :thumbup:

Elsker sådan nogen tatoveringer…

Mig og min tvillingesøster har også en tatovering sammen… Vores forestiller to hjerter, som er forbundet af et evighedstegn…

De er godt nok flotte! Gid min mor ville have en sammen med mig - men hun er ved at dø hver gang hun ser en af mine tatoveringer :tihi:

Jeg er også bare SÅ glad for den - den betyder så meget for mig. Og det gjorde ikke synderligt ondt synes jeg.

Det “værste” var at han blev ved med at tørre overskudsblækket væk med køkkenrulle, og pga. det blev min hud meget øm og irriteret til sidst.

Jeg har kun sådan en svag ømhed i huden idag, som hvis man har fået lidt for meget sol :slight_smile:

[quote=Gry Gressbakken;358666]Jeg er også bare SÅ glad for den - den betyder så meget for mig. Og det gjorde ikke synderligt ondt synes jeg.

Det “værste” var at han blev ved med at tørre overskudsblækket væk med køkkenrulle, og pga. det blev min hud meget øm og irriteret til sidst.

Jeg har kun sådan en svag ømhed i huden idag, som hvis man har fået lidt for meget sol :)[/quote]

Ja, jeg synes heller ikke det gjorde ondt. Jeg kan bedst beskrive det som følelsen når man får et myggestik… sådan en “Av, for sa*** gå dog væk” med følelsen af at have lyst til at puffe nålen væk - og ja så føles det lidt solskoldet bagefter.

Vil I, der har gode erfaringer med en tatovør i Kbh-området, være søde at PB’e mig om navn og adresse på firmaet/tatovøren?
På forhånd tak - jeg researcher for min “opdrættermor” :slight_smile:

Selv er jeg både for ømskindet og - det er nok bare ikke mig… Kan godt se at det er elegant på nogen, når det er det rette motiv og i mindre målestok :slight_smile:
På den anden side, har også set store, kulørte og flotte - men klarer ikke at se eet sekund af de der tato-shop-programmer :uha:

Ej gry - hvor er de super flotte :slight_smile:

http://www.tattoo.dk/dansk1.htm

Mor og jeg blev tatoveret af Kai

http://www.tattoo.dk/kai/dk-kai-ramme.htm

De er virkelig flot lavet :thumbup:

Stort tilllykke til jer begge, i har fået dem af de rigtige grunde, ihvertfald ifølge min overbevisning, en tatovering skal have en betydning der går lige i hjertet på en, så bliver den vigtig, og så kommer man til at holde af den :slight_smile:

Nu er jeg en af dem der godt kunne tænke mig at få mig en tatovering når jeg bliver ældre :tihi:, ved du/i om der er nogle steder det gør mindre ondt end andre?, er nemlig lidt af en pivskid :ups:

flotte tusher :slight_smile:

lige efter min smag og lækkert at du kunne lokke mor med. min synes også stadig at tatoveringer kun er for sømænd og havneludere :S. så sej mor du har

tænk på hvor tynd huden er. der hvor den er tyndest gør det mest ondt, og så gør det samtidig mindere omdt der hvor “spæklaget” er størst. den jeg har på balden mærkede jeg næsten ikke blev lavet :høhø: kun de to efterfølgende dage hvor jeg skulle sidde ned på arbejde…

Hvor er de fede, kan godt forstå du er glad for at få den lavet og så sammen med din mor, sejt sådan en mor vil jeg også have. :thumbup:

Så hvis jeg fik lavet en på overarmen ville det ikke gøre ondt? :tihi:, har mormor overarme :tihi: