Min Tilløber (Stranger)

Hvor jeg glæder mig til i morgen. Nu efter jeg næsten i en mdr. har søgt efter hans ejer, er KV gået med til at bidrage, så han bliver genudsat ved mig. Skal ind og aflevere ham i morgen til den helt store tur, og så håber jeg, at han bliver glad for at skulle bo hos mig resten af sine dage :slight_smile:
Han er bare blevet sådan en dejlig kat, siden han “flyttede ind”. Og er utrolig kælen, hvilket nok bliver værre når han bliver neutraliseret :smiley:

-love

[quote=Henriette;455896]Hvor jeg glæder mig til i morgen. Nu efter jeg næsten i en mdr. har søgt efter hans ejer, er KV gået med til at bidrage, så han bliver genudsat ved mig. Skal ind og aflevere ham i morgen til den helt store tur, og så håber jeg, at han bliver glad for at skulle bo hos mig resten af sine dage :slight_smile:
Han er bare blevet sådan en dejlig kat, siden han “flyttede ind”. Og er utrolig kælen, hvilket nok bliver værre når han bliver neutraliseret :D[/quote]

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Hvor er det bare FANTASTISK! :slight_smile:

Dejligt, så bliver han en rigtig nussetrold :wehuu:

Det lyder jo rigtig godt :wehu::wehu:

[quote=Henriette;455896]Hvor jeg glæder mig til i morgen. Nu efter jeg næsten i en mdr. har søgt efter hans ejer, er KV gået med til at bidrage, så han bliver genudsat ved mig. Skal ind og aflevere ham i morgen til den helt store tur, og så håber jeg, at han bliver glad for at skulle bo hos mig resten af sine dage :slight_smile:
Han er bare blevet sådan en dejlig kat, siden han “flyttede ind”. Og er utrolig kælen, hvilket nok bliver værre når han bliver neutraliseret :D[/quote]

Hvor lyder det dejligt.
Jeg sidder her og smiler i mit hjerte. :wehuu: :wehuu:

Så har han været afsted idag :slight_smile:
Dyrlægen: “Han er en rigtig fin kat”

Nu ligger han og slapper af nede i fodenden, det har jo været en lang dag. Og ikke nok med det, kom Jannik igår aftes til at lukke Stranger inde i skuret. Undrede mig også over han ikke kom ind i nat. Men han kunne altså ikke komme ud under døren :S