Mindeperler

Er der nogen af Jer der kender www.mindeperlen.dk?
Jeg synes ikke jeg kan se om man skal være tilknyttet Aalborg Dyrehospital, eller om alle kan få lavet sådan en perle.

Jeg kan godt lide det koncept, og jeg ville elske at bære mindet om en elsket kat på den måde.

Tanken om afsked kommer jo nærmere og nærmere, jo ældre min elskede Spætte bliver :brist:

Sikke en smuk måde at gøre det på :hjertehop:

Jeg har et meget ambivalent forhold til de der perler…
For på den ene side kan jeg jo godt se ideen med at have et konstant minde om sit dyr hos/på sig… men på den anden siden syns jeg også at det er nærmest grotesk at rende rundt med et dødt dyr i en glasperle…

Jeg mener, der har været en tråd om det før herinde :gruble:

Jo, det er vel en smuk måde at mindes et afdødt kæledyr på, selvom jeg nu sagtens selv kan mindes mine uden den slags. Jeg synes også, det er halvpebret, så jeg håber da, at kremering er inkluderet i prisen, hvis ikke så synes jeg, at det tangerer at tage r**** på kæledyrsejere.

Jeg tror bestemt ikke, at kremeringen er inkluderet. Har lige givet 1600,- for en separat kremering, og det ville jo være ret absurd, hvis det blev billigere med en perle. :wink:

Jeg synes ikke engang, at det er dyrt; det er jo et unikasmykke fremstillet på bestilling. Om jeg selv ville have det, ved jeg ikke, men jeg synes ikke, at 1000 kroner er dyrt for den service.