Mine 2 dejlige katte Zilla & Perle

Ja! så har jeg valgt at blive medlem af KatteGale.dk, både fordi jeg selv er kattegal men også fordi jeg som fotograf tager billeder af kæledyr og specielt katte.

Jeg planlægger og ligge nogle af mine billeder op her i mit galleri http://www.kattegale.dk/forum/album.php?albumid=2920 de første er fra mit studie i Slagelse

Næste gang jeg er ude og tage billeder er hos Maxi Zoo i Slagelse

Man kan altid bestille tid via min mail [email protected]

Håber i kan lide min stil og billeder.

mvh

Per Illum

Velkommen til forummet! :velkommen:

Hvor er både katte og fotos fine! Meget imponerende. Det kan være, Florian og jeg skal kigge forbi til fotografering hvis du er ude og tage billeder i nabolaget en dag. :slight_smile:

Velkommen til :slight_smile:

Årh nogen fine billeder. Velkommen til, jeg håber at du falder godt til herinde med os andre kattetosser. :tihi:

Velkommen til - smukke katte du har. Hvem er hvem? :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Zilla er min Main Coon (den grå) hende købte jeg kl. 3 om natten efter vi var flyttet hjem til Danmark - Jetlag gjorde at jeg ikke kunne sove :slight_smile:
Perle er en blandingskat - Skovkat og ved ikke lige hvad ellers

Tak :slight_smile:
I skal være så velkommen, der er jo ikke så langt fra Odense til Slagelse.

Er hos Maxi Zoo i morgen, de holder “Store kattedag” så håber jeg der kommer lidt flere billeder i kan kikke på

Velkommen :slight_smile:

Mon ikke jeg gør det Barky :slight_smile:

Håber på at jeg får taget en del billeder i morgen … så opdatere jeg mit mappe med flere billeder :wink:

[QUOTE=Kattefotograf Per Illum;1279134]Tak :slight_smile:
I skal være så velkommen, der er jo ikke så langt fra Odense til Slagelse.

Er hos Maxi Zoo i morgen, de holder “Store kattedag” så håber jeg der kommer lidt flere billeder i kan kikke på[/QUOTE]

Hvad er det for en Maxi Zoo, du besøger? :slight_smile: