Som mange af jo ved , går jeg og bøvler med kræft og dens behandling ( kemo ) … Men så komme de her to dejlige piger hjem , de kan virkelig hjælper med til at flytte de sorte skyer
Ih…altså…de stråler af solskin…søde Kaja…
Hvor er du heldig…
Sikken et skønt billede, gid jeg havde sådan 2 skønne tøser… Linda er en smuk pige
Jeg føler med dig Kaja, jeg tror du er en sej og stærk pige, og jeg fornemmer at du har gode mennesker omkring dig der støtter dig godt. Du fortjener et stort kram :knuser:
Jeg beundre dig grænseløst for din måde at takle din sygdom på og for dit humør og altid gode svar til os herinde.
Du er et meget stort og smukt menneske, der evner at dele ud af dit overskud.
Men hvordan kan man blive andet, når to så søde piger kommer på besøg.
Kæmpe stort kram fra Elin
[quote=Leopolds mor;183006]Jeg beundre dig grænseløst for din måde at takle din sygdom på og for dit humør og altid gode svar til os herinde.
Du er et meget stort og smukt menneske, der evner at dele ud af dit overskud.
Men hvordan kan man blive andet, når to så søde piger kommer på besøg.
Kæmpe stort kram fra Elin[/quote]
Kære Kaja…:knuser:fra mig til dig…
Jeg beundrer dig også rigtig meget - en kemokur er utrolig hård.
Jeg ønsker det bedste af det allerbedste for dig.
Der er rigtig søde de to
Hvor er din datter bare køn, jeg er sikker på at hun ligner dig.
Og sikke en dejlig hund, hun har - hvor er det dejligt at de kommer og spreder lidt glæde hos dig i en svær tid.
Mange tak allesammen.
Det er dejligt, at selvom man har modgang, alligevel kan mærke de ting der virkelig betyder noget, så man har lysten til at kæmpe videre. Mine kære, er i hvert fald med til at gøre det hele meget nemmere.
Det er to rigtig dejlige piger du har dig der Kaja
-kramer
Skønt billede Ja de kan da ikke andet end bringe solskin med sig
Mange kram og tanker fra mig -kramer-kramer-kramer