1 fedthalemus (Mulle’s Valdemar) Født: 30 December 2021
3 Carausius Morosus aka Indisk vandrende pinde + en masse æg og unger fra de 3 (Vandre, Winnie og Lily) bliver tit bare omtalt som pindene - De 3 voksne er klækket hen over sommeren 2021
Hjemme hos min kæreste har jeg (/min datter)
1 kanin der er en blanding af lille-rex og hermelin (Brownie Kaninus Junior) - Han hader mig, men er ellers en ret sød kanin, jeg passer ham hvis de skal på ferie - Født: ca. 26. Januar 2020
Mine aqua dragons/sea monkeys/saltvands rejer er desværre alle døde, så jeg dur ikke til at holde liv i dem, tror heller ikke jeg gider have dem igen foreløbigt
Lidt spam her til morgen af Valdemar, fedthalemus har en mekanisme der gør de spiller døde, og er derfor utrolig nem at have i hænder i forhold til andre små gnavere
Og ja jeg ligner lort, men føler mig ret frisk idag
1 fedthalemus (Mulle’s Valdemar) Født: 30 December 2021
2 Carausius Morosus aka Indisk vandrende pinde + en masse æg og unger fra de 3 (Winnie og Lily (tror det er Vandre der døde, da den var ældst)) bliver tit bare omtalt som pindene - De 3 (nu 2) voksne er klækket hen over sommeren 2021
Hjemme hos min kæreste har jeg (/min datter)
1 kanin der er en blanding af lille-rex og hermelin (Brownie Kaninus Junior) - Han hader mig, men er ellers en ret sød kanin, jeg passer ham hvis de skal på ferie - Født: ca. 26. Januar 2020