Mine elskede tøser 15 dage

Nu er mine skønne tøser blevet 15 dage og de stortrives :hjerte: Alt det jeg har været igennem med dette kuld, har gjort at, jeg mere end jeg havde troet muligt, elsker disse små pus:inlove:, der trods deres lidt barske start på livet vokser på livet løs :tihi:

I dag 15 dage gamle sige vægten henholdsvis 297 og 277 :rock:så der er godt med fløde i baren :thumbup:

Jeg har endnu ikke endeligt bestemt mig for navn, for jeg kan simpelthen ikke bestemme mig til. hvilken tøs, der skal blive boende :ups: De er begge skønne og kælne. Så den ene dag siger hjertet Sorreltøs og den anden dag Vildtfarvet tøs :love2: Der er ingen der siger det skal være nemt, men det haster ikke.

I skal da lige have en gang billedspam fra i dag, så I også kan se, hvor dejlige tøsebørnene er. :hjertehop:

Først et par fællesbilleder :hjerte:

Så min lille røde førstfødte, som jeg måtte nusse liv i efter en hård sædefødsel. (hun har nu også et lidt sort hoved :tihi:):inlove:

Og her kommer så min lille “mavenussoman” :wehuu:

Kan I ikke se der er svært at vælge :ups: Øj hvor jeg bare bruger meget tid på bare at kigge ned i kassen :cool2:.

Nuiiii hvor er de da bare for dejlige :hjerte:

Hvor er de altså bare søde :wehuu:
Og de er godt nok vokset :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Aaaarrhhh jeg smelter!! :hjerte::hjerte: NØJ hvor er de bare nuttede, jeg kan godt forstå du har svært ved at vælge! :slight_smile:

Åh gud… :hjerte:

:besvimer::besvimer::besvimer:

Hold nu op for et par lækre damer…
Hvor er de bare bedårende!!!

Du behøver da heller ikke vælge, jeg tager den sorrel, så beholder du den vildtfarvede. :høhø: Så har jeg valgt for dig, ingen problemer der. :stuck_out_tongue:

Jeg er altså helt vild med det selvtilfredse smil sorreltøsen, stiller op med på det ene billede :wehuu:

De er skønne begge to og du skal absolut give tid, før du skal vælge.
Men ud fra de billeder jeg ser her, ville jeg ikke være i tvivl om, at beholde den vildtfarvede - synes hun har et skønt look :hjerte:

Hvor er de søde. Dejligt at se hvor godt de trives.

Bestem dig ikke for hurtigt - det er svært når de er så små og fede - og fede er positivt ment

Det er da ikke meningen, at sådan nogle abyer skal være firkantede i ansigtet, er det? :lol:

Der er vist ingen tvivl om, at de lever godt, de store små - og hvor er de bare dejlige :hjerte::hjerte:

Jeg er personligt HELT vild med den lidt mørke, men jeg har jo heller ikke en brik forstand på det…

Kæft de er dejlige begge to, kan godt forstå du har svært ved at vælge til (eller fra).

Jeg ville helt klart vælge dem begge xD

Jeg synes også, at du skulle beholde dem begge to - så vælger du da ikke forkert. :stuck_out_tongue:

De er absolut skønne både sorrel og vildtfarve -men jeg hælder nok alligevel mest til den sidste. :smiley:

De er superlækre og ser ud til at have en sund appetit på livet :tihi::tihi:

Skønne :smelter:

Nøøøj hvor er de smukke :hjerte:

Jeg kan ikke finde ord der passer til dem.
De er da noget af det kæreste!!:hjerte:

Hvor er de kære :slight_smile:
Og hvor er det dejligt at de trives.

Skønt at se, hvor store de to små abbypiger allerede er blevet. :hjerte:

nuj hvor er de søde - og skønne farver :hjerte:

Århh, hvor er de skønne :hjerte::hjerte:
Dem glæder jeg mig til at se med fingerne :cool: