Mine fadderbørn

Da jeg læste, at også andre herinde har fadderbørn, så vil jeg da lige præsentere “mine” børn fra Uganda.

Molly

Irene

Jennifer

Ritah

Gerald

Huzaifa

Robert

Kezekia

Jeg synes jo, de er dejlige hver og en - men det er jo også “mine” børn -wehu-wehu-wehu

Orv, du har mange af dem -thumbs
Jeg har ingen fadderbørn - kun et par helt ægte af slagsen :slight_smile:

Hold da op du har mange børn. Jeg har heller ingen fadderbørn, kun egne og nogle tilløbere -tihi

-wehuu

Sikke nogle skønne fadderbørn du har Eva:)

Hvor er det fint! -hopla

Står de og viser ting til kameraet, som du har sendt dem? Postkortet med en kat, og den blå bil, f.eks.?

Ja noget af det, har jeg sendt og noget har jeg købt gennem deres on-line shop.

Jeg sender ikke så store ting, da portoen er dyr - så hellere købe i shoppen.

Jeg har lige købt julegaver til dem - det blev madvarer og lidt slik, det tror jeg er både de og deres familie sætter mest pris på.

[quote=Eva;71824]Ja noget af det, har jeg sendt og noget har jeg købt gennem deres on-line shop.

Jeg sender ikke så store ting, da portoen er dyr - så hellere købe i shoppen.

Jeg har lige købt julegaver til dem - det blev madvarer og lidt slik, det tror jeg er både de og deres familie sætter mest pris på.[/quote]
Jeg er fuldstændig solgt over det billede med Huzaifa med den blå bil i indpakning. Det minder mig om hvordan min lillebror da han var lille, i den første tid efter han havde fået en fin legetøjsbil i gave, også altid lod den stå i indpakningen i laaaaang tid, inden han endelig begyndte at lege med den. Fordi han syntes den var så brandfin.

Jeg er fuldstændigt solgt over de billeder. Hold fast hvor er det kært! -thumbs

Hvor er du bare go, Eva! -kramer

Søde Eva…-wehuu

Tak for dit indlæg.
Dejligt at “møde dine børn”.

Kærlige tanker -wehuu
Mona

Ejjj Eva hvor er det bare skønt at se -love

Hvem sponsorerer du dem gennem?

-wehuu hvor ser de bare dejlige ud Eva -love

Tak for alle jeres søde ord om mine børn.

-wehu-wehu-wehu-wehu-wehu

Jeg sponsorerer dem gennem Child Care Danmark

http://www.childcaredenmark.dk/ - hvis nogen skulle have lyst til at læse lidt om dem.

Jeg er sikker på, at Huzaifa er lykkelig over at have fået den blå bil - han har sikkert aldrig ejet sådan en før.

Og jeg kan heller ikke stå for Kezekia med de småting, jeg har sendt ham.

En blyant, en kuglepen, et postkort og et ark klistermærker.
Men se lige det smil - man skulle tro, at han havde fået foræret hele verden.
Der skal så lidt til at glæde disse børn - for de har faktisk ingenting.

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu