Hvor er de altså utroligt flotte! Du har et helt fantastisk talent, Lotte. Hvem der bare kunne være så kreativ
OMG hvor er de bare flotte.
Må lige spørge jer der er så kreative - putter i atamon i/på det udskårne græskarhovede, så det kan holde sig lidt længere/bedre? Eller lader i dem bare være som de er?
OMFG - de er jo kunst… de er VIRKELIG flotte… jeg er dybt imponeret!!!
WOW!!!
Er du vimmer hvor ser det bare HAMMER godt ud!
Gid jeg havde det talent, ville passe SÅ perfekt til mine kommende halloween billeder.
RESPEKT!!!
Du alstyrtende hvor er det flot - gad vide om jeg kan sådan noget -. tror det ikke …
Tusind tak for alle jeres rosende kommentarer!
line_refsgaard… Wauw jeres er også bare vildt flotte!!!
[QUOTE=DK*DeLaCour;706594]Wauw hvor er du SEJ!!! De er da sindssyg flotte…
Hvordan gør du?[/QUOTE]
Jeg finder en skabelon på internettet, printer den ud og tegner over på et stykke bagepapir…
Så hæfter jeg bagepapiret fast på græskarret med lidt tape og bruger “prikkeren” som jeg kalder den til at overføre mønsteret til græskarret…
Det er den hvide dims:
Og så skærer jeg med de små knive efter alle prikkerne som er overført til græskarret…
Det kræver lidt fingersnilde for ikke at brække noget i stykker når man arbejder i meget små detaljer som fx ved den bestøvlede kat…
Eller ulven der hyler mod månen…
Månen er meget skrøbelig skal jeg hilse og sige!
Flotte, flotte græskar
Selv kan jeg ikke sådan noget, men kan bidrage med min datters græskar
De er også rigtig rigtig flotte, Poly-Cats
Her er den ulv jeg lovede at lægge ind i dag
…og når jeg skærer græskar er det altid to tre-kantede øjne med hakke tænder og en trekantet næse… :høhø:
Dine styrer for vildt!
Hvor er det nye af ulven fedt også!!
Åhhhh de ville have set SÅ fede ud til mine billeder. Gid jeg kunne det der.
WAUW du må da igang med ler og lave fyrfads lyse øøøh stager(hvad hedde der er huler til fyrfadslys nu). Er da helt sikker på en masse vil købe sådan en op til halloween :juhu:
Haha ja, det kunne da være fint at tjene en lille ekstra skilling på sådan noget
Hvor er de altså super flotte. Du er godt nok dygtig
Det er virkelig virkelig FLOT!
Jeg tror ikke jeg ville have særlig meget fingre snilde til sådan noget…
[QUOTE=Lotte F;707038]Tusind tak for alle jeres rosende kommentarer!
line_refsgaard… Wauw jeres er også bare vildt flotte!!!
Jeg finder en skabelon på internettet, printer den ud og tegner over på et stykke bagepapir…
Så hæfter jeg bagepapiret fast på græskarret med lidt tape og bruger “prikkeren” som jeg kalder den til at overføre mønsteret til græskarret…
Det er den hvide dims:
Og så skærer jeg med de små knive efter alle prikkerne som er overført til græskarret…
Det kræver lidt fingersnilde for ikke at brække noget i stykker når man arbejder i meget små detaljer som fx ved den bestøvlede kat…
Eller ulven der hyler mod månen…
Månen er meget skrøbelig skal jeg hilse og sige![/QUOTE]
Ah jeg har godt set de der skæresæt, menjeg har altid synes det så lidt … flimsy ud. Ikke som noget der ku’ holde til at skære i et græskar. Godt at vide at de fungerer!
Og jeg har slet ikke tænkt på at bruge en skabelon Det er jo da ellers indlysende L
Ih jeg har lyst til at købe flere græskar nu!
Hvor er de billigst? Jeg fik et i Kvickly Xtra (hedder det overhovedet stadigvæk det eller er det også bare Kvickly?) til 25 kr, men ellers synes jeg de allesammen koster på den forkerte side af 30 kr - og det endda tit for nogen der er både skæve og halvrådne
WoW hvor er du dygtig
Super flotte græskar - ren kunst :juhu::juhu::juhu:
Nu får jeg også lyst til at lege lidt
Er der nogen der har nogen gode link til skabeloner:?
Jeg har set græskar i Netto til 20,00 kr. stk. og har lige købt et stort flot et i Føtex til 25,00.
Ja 20 og 25 kr koster de i brugsen, netto, fakta m.fl.
Jeg har ofte bare google “pumpkin stencils” og så efterfulgt af cat, wolf, witch eller hvad jeg nu har lyst til at lave
Men her er et par sider jeg har benyttet mig af:
http://www.bandofcats.com/28-cat-pumpkin-stencils-for-the-ultimate-halloween-jack-o-lantern/
- lige under billedet med den sorte kat der sidder ved græskarret er der yderligere nogle links til sider med flere skabeloner
Hvor er de flotte!!!
Sidst jeg forsøgte mig endte jeg op med utallige vabler :S
[QUOTE=Zunar-J5;708018]Hvor er de flotte!!!
Sidst jeg forsøgte mig endte jeg op med utallige vabler :S[/QUOTE]
Jeg har også været tæt på at få nogle småvabler