Nok er jeg Halloweengal, men er der en kunst jeg formentlig aldrig kommer til at mestre, så er det at fremstille de der helt fantastiske Jack O’Lanterns.
Wow jeg har haft overvejet at købe et græskar men de er altid så kedelige, mangler altid lige det der gør dem gode. Dine er til gengæld ikke bare gode, de er SUPER. Specielt ulven og den bestøvlede kat.
Du kunne ikke være interresset i at skære mig et par og pakke dem godt ind og sende dem med posten. Jeg skal nok betale
Hvor ER de fede! Mine plejer altid at være mere … traditionelle… Jeg har et til i år men har ikke fået skåret det endnu, det regner jeg med at gøre i morgen
Den bestøvlede kat er FANTASTISK!!!
Her er mit fra… jeg tror det er for to eller tre år siden. Det er ikke hvert år jeg overhovedet har syntes de var værd at fotografere L
jeg laver også dette hver år og man bliver virkelig bidt af det. Jeg skal lave nogle med nogle venner om 1 uge i KBH og jeg glæder mig
det her billed viser dem vi lavede den første gang vi var med…
Den med øjene og hænderne har jeg f.eks. lavet pg også den med rotterne (der er en kat på bagsiden som skulle lyse op på væggen så det ligner den lager rotterne.)
Her hjemme er det blevet en hobby og vi elsker det. Det er bare så hyggeligt at lave. jeg var helt vild med den bagerst ved siden af ulven for det er et græskar i græskarret og den forestiller en græskar i fængsel. Vi er blevet helt bidt af det og da Patricks forældre havde sølvbryllup sidste år havde jeg lavet to græskar den ene med et brudepar og den anden med deres initialer. Det er virkelig blevet en hobby for os og havde vi mange penge kunne vi godt finde på at lave en lignende udstilling foran vores hoveddør (dette var foran en hoveddør i KBH og der kom mange tilskuer i den tid de var fremme, de oplevede at få besøg af folk som havde hørt om dem fra andre)