Mine ilderdyr hygger sig

//youtu.be/KYktEO7q8SM

Og så fik jeg ellers lov til at rydde op! :høhø:

Nårh de er altså kære :wehuu:Men sig mig, plejer du ikke at sige at Halo ikke ikke ligefrem er klog :? For jeg synes det ser ret klogt ud at blive oppe i sofaen, mens “vilddyrene” vælter rundt :smiley:

Når de er så glade for det, er det da synd at rydde det væk… :høhø:

Jeg samlede det også bare op i kassen igen. Så kan Jay vælte den på ny når han vågner. :høhø:
Ligesom at jeg hver aften tømmer Hyper’s lager af legetøj under sofaen, så hun kan bruge noget tid på at fylde det op igen i løbet af dagen.

Ea - Joooeh… men han ligger sig også først op i sofaen efter at have været på gulvet og er blevet jagtet af Pandora. :klapper:

Uha, hvor har de en fest! :wehu:

[QUOTE=Barky;1104741]Jeg samlede det også bare op i kassen igen. Så kan Jay vælte den på ny når han vågner. :høhø:
Ligesom at jeg hver aften tømmer Hyper’s lager af legetøj under sofaen, så hun kan bruge noget tid på at fylde det op igen i løbet af dagen.

Ea - Joooeh… men han ligger sig også først op i sofaen efter at have været på gulvet og er blevet jagtet af Pandora. :klapper:[/QUOTE]

Fair nok :høhø:

:lol: Hvor ER de altså sjove at se på! Jeg vil gerne leje dem til jul, de er jo VILDT gode til at bygge nisselandskaber. :smiley:

Jeg er i øvrigt sikker på, at de slet ikke har noget skelet - en ilder er bare en pelspose med noget flydende indeni. :høhø:
Se dog, hvordan de ‘hælder’ sig ud over kanten på kassen. :tihi:

Det er faktisk ret godt ramt Diana… :tihi: Så skulle du se mig binde knuder på dem. :stuck_out_tongue:

Uuhhh det må da være en “ønskekasse” at blive anbragt i, lidt som et barn i boldene i Ikea :thumbup:

Cats og Conni

:lol:

Herlig video!

Ham Jay er dælme blevet stor! (Og lidt af et røvhul :tihi: eller hedder det bare teenager? )

Er meget imponeret over de ikke bare systematisk går i gang med at flytte det hele ind under sofaen. Troede det ligesom var ilderes “ting”. Stjæl alt og gem det! :smiley:

:uha: Er Jay ikke bare vokset helt vildt?
Det der engelske ordsprog “Never a dull moment” passer vist meget godt hjemme hos jer - der er vel meget lille risiko for overhovedet at kede sig :smiley: