Mine katte er kedlige

Gaaab…mine kræ er dødkedlige lige pt. 2 ligger med killinger, og resten af flokken nærmest bor ude i haven.

De 2 madammer med killinger er nogle hønemødre, som ikke syntes man skal kigge på de små, for så bliver de flyttet til nye og ukendte steder…øv hvor er det kedligt at have katte. :uha:

-høhø-høhø-høhø

-høhø

Så må du da ud i haven til legebørnene (husk kameraet :stuck_out_tongue: ) - solen skinner, det er oplagt at dase eller ordne have :ok:
Og bimser i vild haveleg er jo et skønt syn!

Vil du låne mine? :tihi:
Så kan de være vi kan få lov at sove lidt om natten, for mine er bestemt ikke kedelige -surrender

:tihi:

Camilla vil du låne Gilbert??? Han har SÅ meget krudt i måsen at jeg er ved at blive vanvittig:S
:fløjte:

Du må også gerne låne Obelix - han er ved at vælte hele hytten 24/7

Jeg har et par unge abypiger, der gerne vi på weekend :rock:

Ranya står også til rådighed.
og…DER MEDFØLGER EN ADVARSELSSEDDEL for vil han OP så hopper han og er det bag èn så har man ingen hænder at gribe med
Brita, som render med sår der kan mærkes gennem tøjet…altså når man føler med hænderne -what

Mine er ikke kedelige, ikke lige nu i hvert fald, der er fuld fart på 4 af dem :thumbup:

Helt kedligt er her nu ikke alligevel. De ældste killinger på 2 uger har nu fået øjne og begynder at stå at hyle for at få opmærksomhed.


Her lille Jin Jin, blåtabby fætter :hjerte:

Nååå hvor nuttet :wehuu:

MUUUS :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:
For sørensen dog hvor er den bette “ting” BEdårende :hjerte:

Åååååhh han er bare skøøøøøøøøn Camilla:wehuu: sikke en charmebøf:inlove:

Om 10 uger smækker du lige et frimærke i måsen på ham, og sender ham til Odense ik? -høhø:thumbup: :ups:

[quote=SineGry;166345]Åååååhh han er bare skøøøøøøøøn Camilla:wehuu: sikke en charmebøf:inlove:

Om 10 uger smækker du lige et frimærke i måsen på ham, og sender ham til Odense ik? -høhø:thumbup: :ups:[/quote]

Det er da bare en aftale…incl boller ???:tihi:

Åhh de kan de ikke være kedlige :wehuu:

som så mange andre har jeg da et par madammer du gerne må lpåne, har 2 i løbetid, og de vil dø for lidt opmærksomhed og nussen på rumpen, faktisk så meget at den ene kaster sig for dine fødder i håb om du lige gad og parre hende.

:wehuu::thumbup: