Og så synes jeg altså at det er suverænt at den grimme ælling aka Anakitkat har gaflet sig en TGCA
Og dét endda før hendes to Best Cat (og alle de andre points) i Barleben er regnet med, så vidt jeg kan se på TDS:ok: Hendes points i Barleben skæpper godt i kassen mod QGCA - mon hun nogensinde får en Best Cat igen:? :høhø: (Alene i Barleben opnåede hun 1970 titelpoints og 1406 RW points!)
Endnu en gang TUSIND TAK til Inge/cæsar for at skubbe på, til at jeg fik registreret de points!
Sæ’fø’li får hun en BestCat igen… Hun er jo smuk - hvilket jeg har fortalt dig i snart 8 år!
Tillykke med dem, de er godt nok fine.
[QUOTE=dkkorat;957622]Og dét endda før hendes to Best Cat (og alle de andre points) i Barleben er regnet med, så vidt jeg kan se på TDS:ok: Hendes points i Barleben skæpper godt i kassen mod QGCA - mon hun nogensinde får en Best Cat igen:? :høhø: (Alene i Barleben opnåede hun 1970 titelpoints og 1406 RW points!)
Endnu en gang TUSIND TAK til Inge/cæsar for at skubbe på, til at jeg fik registreret de points! [/QUOTE]
Det er rigtig godt gået af dig og dine katte
Når det nu skulle være kunne anakot så ikke have fået en af de Best Cat om søndagen:venter: så havde du haft en Supreme Grand Champion.
Pyt hun skal såment nok få en best cat igen
Stort tillykke
Stort tillykke til Camilla - hvor er det flot gået
Siden du selv nævner det, vil jeg da bemærke, at Viking Cats titelgalleri har været ude af drift i hvert fald siden slutningen af maj, hvor jeg meldte mig ind med det for øje. Men end ikke klubbens formand har kunnet hjælpe mig med at få min kat på endnu.
Så det medlemsskab bliver ikke fornyet.
[QUOTE=FinnFrode;957860]
Siden du selv nævner det, vil jeg da bemærke, at Viking Cats titelgalleri har været ude af drift i hvert fald siden slutningen af maj, hvor jeg meldte mig ind med det for øje. Men end ikke klubbens formand har kunnet hjælpe mig med at få min kat på endnu.
Så det medlemsskab bliver ikke fornyet. [/QUOTE]
Det er virkelig synd… Der er problemer med koden og jeg ved at der sidder tre mennesker og KNOKLER som gale med at få det til at fungere! De har dog vist primært koncentreret sig om at få tilmeldingssiden til det store RegionalShow til at fungere korrekt…
Jeg har lige idag sendt billede af Brian ind - skal jo prale med hans SGCA - og så må det tage den tid det tager, før hans billede kommer op…
[QUOTE=FinnFrode;957860]Stort tillykke til Camilla - hvor er det flot gået
Jeg har lige opdateret Yaba’s titel med hans nyvundne Regional Winner, og dette fik jeg da fint lov til
Det må så være, fordi Yaba ligger i systemet i forvejen. Jeg har prøvet jævnligt de sidste fem måneder, med tre forskellige browsere: Opera, Firefox og IE - og kun fået fejlmeddelelser. Og den besked jeg har fået fra klubbens formand er, at de heller ikke kunne hjælpe ved at sætte ind for mig.
Jeg er et tålmodigt menneske, men eftersom jeg udelukkende meldte mig ind for titelgalleriets skyld, føler jeg mig eftrehånden noget r*vrendt over at varen stadig ikke leveres…
[QUOTE=FinnFrode;957905]Det må så være, fordi Yaba ligger i systemet i forvejen. Jeg har prøvet jævnligt de sidste fem måneder, med tre forskellige browsere: Opera, Firefox og IE - og kun fået fejlmeddelelser. Og den besked jeg har fået fra klubbens formand er, at de heller ikke kunne hjælpe ved at sætte ind for mig.
Jeg er et tålmodigt menneske, men eftersom jeg udelukkende meldte mig ind for titelgalleriets skyld, føler jeg mig eftrehånden noget r*vrendt over at varen stadig ikke leveres…[/QUOTE]
Finn Frode der har været meddelser om at da man flyttede hjemmesiden over til ny udbyder gik der dele galt med hjemmeside, deriblandt titelgalleriet og killingesiden og andre sider. Derfor er der sider der ikke fungerer optimalt for størstedelen af brugerne. Jeg kan heller ikke komme ind på titelgalleriet og lave opdateringer og det er trods jeg har katte der ligger derinde så at Inge og evt. andre kan er blot heldigt vil jeg sige Vi må blot væbne os med tålmodighed. for der ligger et kæmpe programmerings arbejde lige nu bagved for at få det hele op og køre, og det er kun frivillige der laver arbejdet i klubben
[QUOTE=FinnFrode;957860]Siden du selv nævner det, vil jeg da bemærke, at Viking Cats titelgalleri har været ude af drift i hvert fald siden slutningen af maj, hvor jeg meldte mig ind med det for øje. Men end ikke klubbens formand har kunnet hjælpe mig med at få min kat på endnu.
Nej jeg har ikke kunne hjælpe dig, som jeg heller ikke kan hjælpe nogen andre, vi kan ikke komme til databasen og gøre det manuelt Ingen er mere ked af det end os i klubben. Vi har sendt medlemsmail ud og forklaret at vi nu arbejder på en ny hjemmeside, da den vi har nu hele tiden ødelægger dele af siden, og reparere vi en ting så går noget andet ned. Og det har vi ikke kunne risikere nu vi skulle holde udstilling.
Vi har på ingen måde ødelagt hjemmesiden med vilje. Men vi prioterer lige nu at det virker så folk kan tilmelde til vores udstilling og der bliver lagt mange timer i en helt ny hjemmeside.
Det hele skal nok komme til at virke igen, og vi takker alle jer som har den store tålmodighed og forståelse for det hele. Vi beklager mange gange.
Den nye hjemmeside er oppe og kører den 31. december 2012 og som lovet til klubbens medlemmer så giver vi lagkage på vores marts udstilling hvis ikke det skulle lykkedes
Jeg er ganske sikker på at den nye hjemmeside nok skal komme op og kører 31 december 2012, og så giver jeg anyway lagkage alligevel…kage kan man altid bruge ik
Stort tillykke Camilla med alle de fine titler, det er skide godt gået
[QUOTE=Quivive;958017]Nej jeg har ikke kunne hjælpe dig, som jeg heller ikke kan hjælpe nogen andre, vi kan ikke komme til databasen og gøre det manuelt Ingen er mere ked af det end os i klubben. Vi har sendt medlemsmail ud og forklaret at vi nu arbejder på en ny hjemmeside, da den vi har nu hele tiden ødelægger dele af siden, og reparere vi en ting så går noget andet ned. Og det har vi ikke kunne risikere nu vi skulle holde udstilling.
Vi har på ingen måde ødelagt hjemmesiden med vilje. Men vi prioterer lige nu at det virker så folk kan tilmelde til vores udstilling og der bliver lagt mange timer i en helt ny hjemmeside.
Det hele skal nok komme til at virke igen, og vi takker alle jer som har den store tålmodighed og forståelse for det hele. Vi beklager mange gange.
Den nye hjemmeside er oppe og kører den 31. december 2012 og som lovet til klubbens medlemmer så giver vi lagkage på vores marts udstilling hvis ikke det skulle lykkedes :-)[/QUOTE]
Jeg har ikke modtaget nogen medlemsmail, så måske har tilmeldingen til den heller ikke virket? Det eneste, jeg har set, er den kortfattede meddelelse på hjemmesiden om “Login problemer”. Dateret 21. juni… En nogenlunde forklaring fik jeg først, da jeg mailede til dig.
Jeg anerkender fuldt ud de frivilliges store arbejde, men selv min tålmodighed slipper på et tidspunkt op. Og så tror jeg, jeg vil stoppe her, så tråden kan vende tilbage til sit oprindelige emne.
[QUOTE=FinnFrode;958034]Jeg har ikke modtaget nogen medlemsmail, så måske har tilmeldingen til den heller ikke virket? Det eneste, jeg har set, er den kortfattede meddelelse på hjemmesiden om “Login problemer”. Dateret 21. juni… En nogenlunde forklaring fik jeg først, da jeg mailede til dig.
Jeg anerkender fuldt ud de frivilliges store arbejde, men selv min tålmodighed slipper på et tidspunkt op. Og så tror jeg, jeg vil stoppe her, så tråden kan vende tilbage til sit oprindelige emne.[/QUOTE]
Har lige videresendt dig mailen. Den er sendt til alle aktive medlemmer dvs ikke noget man skal tilmelde sig
I bloggen på hjemmesiden er der opdateret info 2 gange siden den 21. juni, det kan man se hvis man trykker på overskriften.
Tilbage til Camillas flotte titler
Stort tillykke med titlerne!
Stort tillykke til Camilla med alle hendes flotte titler på de flotte Korater. Flot gået - ikke mindst med en så “ny” race indenfor TICA.
SÅ kom points og titler fra Barleben endeligt:juhu: Både Anakot og Tammy er nu QGCA:juhu:
Tillykke