Mine katte i haven :)

En lille kortfilm om livet med mine katte :slight_smile: de er SÅ dejlige

[video=youtube_share;xVm8GlTo6Kc]- YouTube

:inlove: Det er altså nogle dejlige katte du har. :wehuu:

Det er en dejlig kortfilm!

Sikke en smuk film - og søde katte du har :slight_smile:

Missemor :wehuu:

Ha ha hvad er der med hende Missemor :slight_smile: ej, hun er smuk selvom, hun er blevet lidt overvægtig :wink:

Hun har bare en fantastisk udstråling og et smukt ansigt og øjne. :inlove:

Hvor er det en flot video - billeder, klip, musik og ikke mindst hovedpersonerne. Super alt sammen. :thumbup:

SÅ fantastisk dejlige basser du har :wehuu:

Flot video! Kan godt lide, at du ikke har fjernet de naturlige lyde af fugle, vand, etc, men lader dem virke sammen med musikken :slight_smile:

Må dog indrømme jeg kom til at grine lidt, da Bamse lige mente, han skulle vaske numse :tihi:

Hun har striber! :smiley:

Megest stemningsfuld, og det er da noget af et hit med fodring af fiskene :slight_smile:

Tak for kigget

Nååeeeh! Tak for film :slight_smile:

Dejlig film! Katte i fri dressur er bare det bedste, alle katte skulle kunne leve sådan uden fare for sit liv!
VH
Susanne

Det er en vildt imponerende kortfilm! :smiley:
Jeg måtte bare se det hele for fuld skærm.
Bamse og Missemor er nogle vildt flotte katte, dog så har jeg et rigtig godt øje til Bamse. :inlove: Han er bare så flot :smelter:

Nøj hvor de hygger. Skønne skønne katte:wehuu:

Dejligt med en lille film, så vi kunne se Bamse og Missemor i levende live, mens de tuller rundt og katter den. :slight_smile:
Og en dejlig rolig stemning, der hjalp med noget afslapning.

Ahhhh - ren meditation!

Det har hun da også :slight_smile:

Mange tak for rosen :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1171023]SÅ fantastisk dejlige basser du har :wehuu:

Flot video! Kan godt lide, at du ikke har fjernet de naturlige lyde af fugle, vand, etc, men lader dem virke sammen med musikken :slight_smile:

Må dog indrømme jeg kom til at grine lidt, da Bamse lige mente, han skulle vaske numse :tihi:[/QUOTE]

Ha ha ha…ja det er typisk ham :slight_smile:

[QUOTE=Vipstøsen;1171082]Megest stemningsfuld, og det er da noget af et hit med fodring af fiskene :slight_smile:

Tak for kigget[/QUOTE]

Jep, det er stemningsfuldt, men ikke da Missemor igen havde fanget en guldfisk og fik den slæbt ind i stuen :slight_smile: den er glat at fjerne skulle jeg lige hilse at sige…og tak :slight_smile: