Mine katte kan deres geografi

Ja de ved ihvertfald i hvilken landsdel at de bor, men da jeg oprindeligt er fra sjælland, så ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal mene om deres måde at ødelægge den landsdel på. :høhø:

Så kan i lige få et bonusbillede af musen, som i dag er på dag 45 i sin drægtighed, og man kan tydeligt se bulen på mavsen.

[QUOTE=KKH;704672]Ja de ved ihvertfald i hvilken landsdel at de bor, men da jeg oprindeligt er fra sjælland, så ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal mene om deres måde at ødelægge den landsdel på. :høhø:

[/QUOTE]

:klapper: :klapper: :klapper:

Tror du ikke, du kan sælge det på eBay? :høhø:

[QUOTE=KKH;704672]Så kan i lige få et bonusbillede af musen, som i dag er på dag 45 i sin drægtighed, og man kan tydeligt se bulen på mavsen.

[/QUOTE]

Ja, det kan man da. Hun ser rigtig godt ud. Jeg glæder mig til små abyer :juhu::juhu:

Yikes!! Hvor er Fyn??? Har de spist Fyn??? :uha:

Ja, Fyn har vist ikke gjort det store indtryk på dem :wink:

Dejligt billede af Anabell, Karina :hjerte::hjerte:

[QUOTE=galath;704675]:klapper: :klapper: :klapper:

Tror du ikke, du kan sælge det på eBay? :høhø:

Hvor meget tror du jeg kan tjene på det ? :?

Ja, det kan man da. Hun ser rigtig godt ud. Jeg glæder mig til små abyer :juhu::juhu:[/QUOTE]

Det gør jeg også :wehu:

Ja fyn er helt væk, det er jo også bare noget man passerer når man skal fra den ene ende til den anden her i landet, så nu må vi bruge færgen. :høhø:

[QUOTE=Temple Bar;704705]Ja, Fyn har vist ikke gjort det store indtryk på dem :wink:

Dejligt billede af Anabell, Karina :hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Tak, ja hun er altså en vildt dejlig mis, og det klær hende med lidt mavse. :wehuu:

De gider åbenbart GODT Fyn… Siden den er helt fortæret :smiley:

Hvor er det sjovt! Og det er da næsten som en pandekage med Jesus! Det er et TEGN! (på sultne katte L)

Dyyygtiiiiii katte!!

Forhåbentlig syntes de ikke der er noget i vejen med Jylland???!!! :uha:

Er der virkelig ingen der kan se det? Fyn passer da med størrelsen på Anabell’s mave.

Intet hokus pokus i det - nu ved alle hvor Fyn befinder sig :stuck_out_tongue:

:lol::lol::lol: Døøøøgtige misser :rock:

Dejlige Anabell med sød lille mave :inlove: Batari snød mig desværre, så ingen mislinger denne gang :frowning:

Dygtige missere. :juhu: Og sikke en fin mavse, som Anabell har. Uden at kende et klap til Abbyer og deres fødselsstørrelse, så tror jeg, at der er 3 lækre (og frække) killinger derinde.

og de 4 killinger i maven kan så hedde

  1. Odense-Bogense
  2. Middelfart-Assens
    3.Fåborg-Nyborg
    4.Svendborg-Kertiminde

Heheh ja det var da en GENIAL ide at opkalde dem efter fynske byer!!

Ha ha ha, ja fyn er da i Anabells mavse.

synes dog ikke rigtig der er nogle fynske bynavne med B, der egner sig til katte.

Brylle
Brobyværk
Bøjden
Birkende
Brenderup
Båring
Bogense
Bredbjerg
Bellinge
Birkum
Blommenslyst
Brændekilde
Bjerreby

Haha. Hvor er det sjovt. Fyn er i maven… :høhø:

Hvor er de dygtige :lol::lol:

[QUOTE=KKH;704776]Ha ha ha, ja fyn er da i Anabells mavse.

synes dog ikke rigtig der er nogle fynske bynavne med B, der egner sig til katte.

Brylle
Brobyværk
Bøjden
Birkende
Brenderup
Båring
Bogense
Bredbjerg
Bellinge
Birkum
Blommenslyst
Brændekilde
Bjerreby[/QUOTE]

Brylle, Bredbjerg og Bellinge er da eminente til en pige og to drenge :høhø:

ahhh too Båring for my taste :stuck_out_tongue:

Bredbjerg :lol::lol:

Den kunne også passe til Lisbeths Kato :høhø:

[QUOTE=Sannela;704850]Bredbjerg :lol::lol:

Den kunne også passe til Lisbeths Kato :høhø:[/QUOTE]

:lol::lol:…ja, og det ville passe…

[QUOTE=Sannela;704850]Bredbjerg :lol::lol:

Den kunne også passe til Lisbeths Kato :høhø:[/QUOTE]

Ha ha ja den ville passe fint til den store vuffer :høhø:

Og så er man egentligt lidt mærkelig, når man som mig begynder at finde fynske bynavne efter et forslag som jeg end ikke ville overveje. :rolleyes:
De passer jo ikke til mit stamnavn, så jeg kigger på swahili-navne igen denne gang, så er der lige som en mening med galskaben. :smiley: