Mine killinger

Nu kunne det jo ikke blive ved med at gå, så jeg måtte hive det gamle kamera frem og - som sædvanlig - kan man faktisk få det til at virke, med en smule tålmodighed :slight_smile:

Killingerne er nu knap 6 uger.

Først den vildtfarvede pige, desværre ikke vildt meget farve (endnu), men eftersom hun er den eneste pige i kuldet, beholder jeg hende sandsynligvis (medmindre dyrlægen finder noget “spændende”)

Så den vildtfarvede dreng, der simpelthen var umulig at tage billeder af i dag.
Lækker farve og jeg tror faktisk også han bliver pæn i typen. Han er solgt - med eneste forbehold, hvis jeg selv vælger at beholde ham. I så fald tager køberen en af de sorrel drenge.

En sorrel dreng - kanon farve! Tror aldrig jeg har haft en, der siden fødslen har haft den farve. Han har så til gengæld også en lille halefejl, så han skal ikke beholdes.

Den anden sorrel dreng - farvemæssigt noget efter sin bror, men til gengæld er han en lille charmør … nuiiii han er dejlig og elsker allerede at putte hos mig -wehuu

Til sidst lidt bonusbilleder:

Fie (aka Fletchers Young Star), der er killing et par dage endnu:

Og Malthe (aka Warwick Rosa Glauca):

Det var så dagens høst -wehuu

Hvor er de kære… årh sådan nogen små pus -wehuu

Skønne, skønne mislinger -wehuu

Skønne misser -wehuu

Dejlige mislinger. :slight_smile:

Åh, hvor er de skønne, dejlige og smukke

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

ALLE killinger er bedårende, men aby´er er nu helt ekstremt vidunderlige, synes jeg.
-wehu-wehu-wehu-wehu-wehu-wehu

(Kan det mon hænge sammen med, at jeg selv har en aby?)

-høhø-høhø-høhø-høhø

Åhhh ja, sådan nogle små Abyer er virkelig vildt skønne -wehuu -wehuu -wehuu

Skønne billeder af nogle skønne misser -wehuu

Hvor er de altså søde, kan bare ikke stå for de Abyer
Hilsen Lisbeth

Jeg vil være slave for en Aby -wehu-wehu
Smukke smukke mislinger-wehuu…men halefejl eller ej, magen til skønhed…han skal være mere end velkommen her-wehuu

Vidste jeg IKKE skulle kigge -upssa men kunne ikke lade være for jeg vidste hvad der ventede mig…NUIIIII de er BEdårende -blomst

Muuums nogle skønne misser-wehuu-wehuu-wehuu

Hvor ser de dejlige ud Vivi :slight_smile:

Er Fie blå?

Ja, Fie er en blå pige - efter Willow og en norsk jente :slight_smile:

Okay, hun ser godt nok fin ud. Siger jeg som ingen forstand har på Aby farver :smiley:

-wehuu -wehuu -wehuu Skønne mislinger.

-wehuu-wehuu

Hvor er de søde - og dejlige farver.

-wehuu-wehuu

For Katten…Vivi-wehuu
Himmel og hav hvor er det smukke dyr,
som du har. -savle

Kærlig hilsen
Mona

Savle savle, hvor er de pragtfulde, hvis jeg ellers kunne få den sneget ind uden Mogens lige opdagede det med det samme, så var min katteflok udviet med sådan en smukling. Jeg er helt solgt til de små charmetrolde.
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;76085]Savle savle, hvor er de pragtfulde, hvis jeg ellers kunne få den sneget ind uden Mogens lige opdagede det med det samme, så var min katteflok udviet med sådan en smukling. Jeg er helt solgt til de små charmetrolde.
Knus Elin[/quote]

Åh, Elin du siger da bare til ham, at den da har været der hele tiden - han må bare se at vågne op

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL