Mine malebøger

Laver lige en ny tråd om malebøger generelt, fordi jeg også kommer til at lave andet end Steampunk :slight_smile:

Lige nu prøver jeg at gengive dette billede og det er dælme en udfordring:

Hvis katten er god, er båden dårlig eller proportionerne forkerte (stor kat, lille båd) og oftest er katten dårlig (i dette tilfælde uden maske og dermed ikke en burmeser). Men jeg er stædig…

7 Synes om

En af dine killinger - eller x-killinger…? :wink:

1 Synes om

Jools’ barnebarn :wink: Hun har også fløjet varmluftballon, redet på kamel og leget med aber på stranden i Thailand

6 Synes om

Fantastisk! :heart_eyes: Jeg vil have en burmeser en dag.
… Jeg er i øvrigt ret vild med dine malebøger. Det ekstra krydderi som Steampunk-delen udgør, er simpelthen så cool. :sunglasses:

2 Synes om

Det er jeg glad for at høre :hjerte: Jeg har flere Steampunk bøger undervejs - den næste kommer til at foregå i Shanghai - men lige nu har jeg behov for at få en eller flere burmeserbøger ud af mit hoved, før jeg går videre :slight_smile:

6 Synes om

Det her er så en anden kat, der faktisk var ret berømt i sin levetid. Han blev kaldt Biker Cat og kørte USA tyndt på motorcykel med sin ejer, Christopher Coppola - og så var han en tur nede af den røde løber i forbindelse med et charity event

13 Synes om

Så er den første malebog om burmeseren i både øst og vest uploaded til Amazon for udgivelse

17 Synes om

Og fordi jeg generelt arbejder på mere end én ting af gangen har jeg netop uploadet den meget underholdende “Adventurous Burmese Cats”, hvor alle tegningerne er inspireret af virkelige historier (kattene flyver flyvemaskiner, varmluftsballoner, rider kameler, rider heste, svømmer i havet, kører motorcykel m.m.m.)

11 Synes om

De Nattergale har ikke levet forgæves :laughing: :laughing:

Jeg arbejder også på andre projekter end malebøger. Pt. er jeg igang med en lille kollektion af forskellige katteracer klædt ud som mennesker fra det område de kommer fra. Ham her er en landmand fra Devonshire :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 Synes om

Så er der lidt nyt fra det kreative hjørne :sunglasses:

Jeg har nu åbnet en Etsy shop og er i gang med i første omgang at fylde den med blanke, dobbelte kort med forskellige racer på:

https://www.etsy.com/dk-en/shop/PurrfectCreativity?ref=profile_header

Der kommer mange flere racer og også en del andre produkter, men ting tager tid og der er desværre kun 24 timer i mine døgn :wink:

7 Synes om