Mine malerier - maler du?

Jeg har tidligere malet lidt og det er der kommet dette ud af:

Maler også lidt abstrakt :slight_smile:

Det sjove er - jeg anede ikke jeg kunne male, for kan ikke tegne :tihi: Maler du?

ps. skulle du falde for et af malerierne så kontakt mig da flere af dem leder efter nye vægge :slight_smile:

Hvor er de gode :thumbup:
Jeg maler ikke, men kan tegne, desværre er det alt for lidt jeg tegner.

Wow nogle flotte billeder!!

Er helt vild med billede nr: 1-5-6-7.

Desværre kan jeg ikke selv finde ud af at male, har slet ikke talent for den slags. - Ville ellers ønske jeg havde, men nej, sådan skulle det ikke være. G

Hov kom 2 gange - ups. :tihi:

Jeg kan male, men har ikke rigtig bevaret interessen for det, det er mere min mor og min datter der maler, min mor er tilmed begyndt at udstille, så det er jo fedt nok…
Sjovt nok kan min mor heller ikke tegne, mens min moster er utrolig dygtig til at tegne, men kan ikke male…

WOOW…det øverste billede af Birmaen gad jeg godt at eje :thumbup:

Hvor er de flotte. :wehuu:

Dejlige…dejlige billeder.

Mange gode hilsner :wehuu:
Mona

Rigtig fine billeder du laver!

Det er sjovt at male, men jeg har desværre ikke selv de store evner for det - det kreative gen blev meget ujævnt fordelt i min familie :tihi:.

Men disse billeder malede jeg sammen med børnene, da vi alle flyttede i sommers. Vi manglede noget at hænge på vores hvide vægge, og synes ikke vi havde mange tusinde at købe malerier for - og Heino og mig kunne absolut heller ikke blive enige :stuck_out_tongue:

Børnene har selv malet baggrundene, men jeg hjulpet lidt med at få malet helt ud til kanterne/hjørnerne. Aftrykkene har vi selvfølgelig hjulpet MEGET med - ellers kunne vi i hvert fald hurtigt få dekoreret væggene…:thumbup:

Jonas var 5 år og Maria næsten 3 her i efteråret, da det kreative gen blev testet (- sådan et gen springer tydeligvis generationer over). Vi elsker billederne, og glædes over dem hver dag, både fordi vi egentlig synes, børnene har været super dygtige, og fordi det jo selvfølgelig er meget personlige billeder :hjerte:

Jonas’ er de øverste og Marias er de nederste.

Neeeej hvor er det godt fundet på :thumbup:

[quote=Rita;127924]

[/quote]

Det var da en supergod idé :thumbup: og de pynter flot på nogle ellers garanteret kedelige vægge :smiley:

Det er da nogle skønne kattebilleder, du har malet.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Bare jeg kunne den slags - men nej, den evne har jeg ikke.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hold nu op, hvor er du dygtig !

Jeg er VILD med dine kattebilleder - de er bare SÅ flotte.

Hmmmm, jeg ved ikke om jeg kan male - har aldrig prøvet, men får da helt lyst.

:fløjte:

Den dér smilende babymis, hvad koster den kun ??

Jeg tegner - primært blyant og prøver lidt akvarel fra tid til anden.

Akryl- og oliemaling er ikke mine bedste venner, men det er da blevet til et par malerier igennem årene.

Jeg har et galleri på min hjemmeside her: http://www.1001kat.dk/tegnealbum/

Det er ikke blevet opdateret i et stykke tid, men jeg har så heller ikke fået tegnet så meget som jeg plejer de sidste par år.

Det er ser da super godt ud :slight_smile:

Og nej, jeg maler ikke - så kreativ er jeg absolut ikke… Min tålmodighed er der slet heller ikke :slight_smile: Så jeg tager i stedet hatten af for jer som gør det så godt :slight_smile:

Hold da op Tina … du er ret dygtig :thumbup:

Tak skal I have, får jo næsten røde kinder :slight_smile:

Tina hvor er de flotte.
Ja tegne kan jeg desværre ikke - men hvor ville jeg bare gerne kunne ligesom dig!

Rita - de er bare super fine. Jeg elsker malerier “med en historie”.

Det var også pga. pengepungen og bare vægge jeg startede.

Den dér smilende babymis, hvad koster den kun ??[/quote]Det er desværre allerede afsat, det blev doneret til en konkurrence :slight_smile:

[quote=Rikke H;127853]Jeg har tidligere malet lidt og det er der kommet dette ud af:

Maler også lidt abstrakt :slight_smile:

Det sjove er - jeg anede ikke jeg kunne male, for kan ikke tegne :tihi: Maler du?

ps. skulle du falde for et af malerierne så kontakt mig da flere af dem leder efter nye vægge :-)[/quote]

Er du inspireret af Joachim Wilhelm Jahn i disse røde mallerier? Ham har vi nemlig et malleri af - også i de farver! Super dygtig -

hvilket du i grunden også er! :wehu:Jeg har malet meget, men det bliver ikke til så meget for tiden - har mange andre projekter.

Lidt kreativ er jeg også, er jo uddannet keramiker. Ellers sysler jeg med at tegne, male, nålefiltning og sidst smykkeformgivning og forsøg på at lave mine egne glasperler.

En nålefiltet poncho forfra og på bagsiden:

Et par billeder:

Lidt keramik:

Marina