Mine misser i Horsens

Hejsa

Jeg har mdotaget dette billede fra udstillingen Horsens, det er taget mens vi var oppe til BIV, som min smukke dreng rendte med. Fra højre er det min gemal med vores skønne Lissa, så er det mig med Absalon og sidst Sys fra Crisycat med hendes smukke Aurelia Munch -forelsket .Se venligst bort fra de hullede bukser som jeg fik lavet da jeg satte burgardiner op og hang fast i buret :S

MVH
Gitte

Stort tillykke med BIV

Sikke et dejligt billede, især på grund af bukserne, beviset for at vi der udstiller er en udsat gruppe -waytohot -waytohot

:smiley: Jeps og jeg syntes det var så pinligt - især fordi min datter var så sød flere gange og sige det til mig ss

MVH
Gitte

Tillykke med de flotte resultater :slight_smile:
Nå, det var da engang det var moderne med huller, men det er måske slut :? Jeg følger åbenbart ikke med moden :smiley:

Skøøøønntt billede - dejlige BIV-misser -forelsket

Spekulerer lidt på, hvordan du kunne hænge fast med bukserne i buret :? . . . . det står immervæk ca. 80 cm oppe - og så langbenet ser du ikke ud til at være -høhø (undskyld) godt du ikke sad helt ind i buret -thumbs -shhhh

Hejsa

Jeg havde hjælp af en stol for at nå helt ind med spiralerne, mine arme er vist ikke så lange som de har været, ellers sidder noget andet i vejen :stuck_out_tongue: Så da jeg vil ned igen har mine bukser fået fat i et stykke metal ved lukke mekanismen -græd Men ja det gik jo, hullet kunne da være lavet adre steder som ville være mere pinlige g

Tak for tillykkerne med resultaterne, var så stolt af min lille dreng

MVH
Gitte

Åhhhh gud - det var da godt at du ikke skvattede ned af den stol og kom til skade. . . så er et hul i bukserne jo pebernødder ved siden af -thumbs

Jeg plejer gerne at kravle helt ind i buret - mine gardiner sidder på en spiral - og nogle gange har jeg da haft lidt problemer med at kommer ud igen [bigloony] [bigloony] [bigloony] [bigloony]

Jeg kan så sige, at jeg overhovedet ikke opdagede det, selvom jeg så dig flere gange i løbet af dagen.

Dejlig billede… :smiley:

Og så sent som igår var jeg ude og shoppe og de der bukser med huller er altså stadig moderne… :smiley:

Tillykke :slight_smile:

LOL havde da slet ikke set hullet i bukserne før jeg læste det -høhø

Til lykke :smiley: og en skønner kat du har

Tillykke :slight_smile: