Mine piger

Jeg sidder lige og kigger nogle af mine billeder igennem og jeg vil gerne dele disse 2 med Jer :slight_smile:

Først min ældste datter Christina på 20

og næst min yngste datter Henriette på 15

Det er nogle smukke piger du har - og så har de også smukke navne :thumbup::thumbup::thumbup:

Mange tak Eva :slight_smile: Jeg er også meget stolt af mine piger.

Smukke piger du der har, og ikke nok med det, de ser bare så søde ud også.
Knus Elin

yndige piger du har :slight_smile:

det er sjovt at den yngste faktisk ser lidt ældre ud end den ældste… din yngste er meget meget meget charmerende !!!

Marianne hvor er dine døtre smukke…

WUAW…:wehuu:

Ja, det er nogle meget smukke døtre du har :fin:

[quote=Leopolds mor;386944]Smukke piger du der har, og ikke nok med det, de ser bare så søde ud også.
Knus Elin[/quote] Tak skal du have Elin:)

Joooh de ser søde ud… Det gør de fleste katte jo også, og alligevel kan de hugge kløerne i dig :høhø:

[quote=Battlestar;386947]yndige piger du har :slight_smile:

det er sjovt at den yngste faktisk ser lidt ældre ud end den ældste… din yngste er meget meget meget charmerende !!![/quote]

mange tak :slight_smile: Ja, det er rigtigt Henriette ser lidt ældre ud end hun er. Hvilket passer hende glimrende i visse sammenhænge :tihi:

Jooh, vi har da også et værre renderi af knægte i lømmelalderen, men de fleste er da heldigvis søde og kan godt stikke hovedet ind i stuen og sige hej :smiley:

To meget kønne piger :slight_smile:

Det er to meget smukke piger du har :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

:ok::ok: Det var dog 2 utrolig yndige piger du har der Marianne…dem kan jeg godt forstå du vil prale med…:smiley: