Mine pleje misser

Så nu har Asterix og Manse været her siden i fredags, og det går super godt. Shecas og Theodor accepterer at de er der nu.
Selvom de kun har været her få dage, er de bare super kælne og herlige … til dem der ikke læste om dem inde på det andet KG, er Asterix og Manse 2 omplacerings katte af race Hellige birmaer, som desværre ikke kunne komme hjem til opdrætter, da de har en ret strid hankat.
I aften kommer der en pige og skal kigge på dem, så er det jo spændene om jeg syntes at hun er god nok til misserne hi hi… :smiley:

De lyder bare til at gå godt :wink: Hvor dejligt…

Jeg krydser fingre for, at pigen kan lide kattene og at du kan lide pigen (læs = at hun er værdig til at være slave for de små pus)

hejsa

syntes bare det lyder så skønt at dine misser har acc de 2 “nye” syntes osse det er så flot af dig at du tager dig af dem.
håber kun det allerbedste for de 2 smuksakker

Ja det er jo lige det he he… Ja jeg håber at det bare svinger mellem dem. For missernes skyld…

tak :slight_smile:

Jeg nyder tiden med dem, og vil altid gerne hjælpe hvor det er mulight uden at det går ud over mine børn og misser…
En skam i ikke kune have dem :smiley: der vil de få det skønt, og jeg ville kunne følge dem. Man kan jo ikke undgå at få et forhold til dem, så det vliver da lidt tomt når de er kommet til deres nye hjem :cry: