Mine små rødder

Rødderne er blevet 4 uger og selvom jeg har investeret i alletiders flotte killingeløbegård til 4000 kr så vil deres mor ikke finde sig i at deres frihed skal begrænses på den måde. Hun slæber dem ud lige så hurtigt som jeg kan få sat dem ind. Så en del af billederne er taget på min dyne, hvor de åbenbart synes de skal sove.

Englebørn -engel

Storebror (O’Malley) og Lillebror

Lillesøster

Tåsutter -love

Lillebror

Fjern din numse fra mit hovede

Charmetrold -love

Smil til fotografen

Der var ikke rigtigt nogle billeder af ham den lille sorte så det må vente til næste gang.

For pokker de er skønne, og ham Lillebror er jegfaldet totalt for -love -love -love

Vælter han stadig ? [bigloony]

Hold op hvor er de bedårende -love -love -love -love -love -love

Hende her stjæler totalt mit hjerte -lovelove -lovelove -lovelove

suuk hvor er de bare smukke -lovelove -lovelove

Hvor er de skønne -love -love -love

Vil se den sorte, be om :slight_smile:

Så gjorde Vibeke det IGEN…karantæne skulle hun have.
Sådanne billeder gør jo både èn svimmel og ør

Men jeg kunne nu godt tænke mig at se den lille sorte -shhhh
Brita

Dejlige små pusser -forelsket -forelsket -forelsket [bigkiss] [bigkiss] [bigkiss]

Tine, Lillebror vælter ikke helt så tit mere, der er kommet lid mere tyngde på ham -høhø
Jamen her er den lille sorte som jo altså ikke er sort, men skal forestille at være vildtfarvet (sorttickedtabby). Det er så altså ikke helt nye billeder

Hej Vibeke
Er du så svimmel, sikke en flok skønheder samlet på ét sted

Denne skønhed får dog lige mit hjerte tilat slå hurtigere

Det skulle forbydes at være så søde -forelsket -forelsket

her kunne jeg godt bruge en savleklud -love -love

ÅÅÅHHHH hvor er de dog søde… Mit dumme spørgsmål… Det er da somalier ikke… Suk de er godt nok dejlige… -love -forelsket [smilie=hate-tunz.gif]

Åh for søren da Vibeke, de er da noget af det skønneste. Især lillebror går bare rent ind her -love -love

MVH
Gitte

Hvor er de dog bare fantastisk søde [oregonian_bear9.gif]

Enig -thumbs

Hvor er de altså skønne -forelsket Især killingen du kalder Charmetrolden. Sikke nogle flotte aftegninger -thumbs

De er slet ikke til at stå for -lovelove

-love Hvor er de dog bare dejlige… alle su sammen, men hende her -love -love -love hun er da en fryd at kikke på

åhåhåhåhåhåh nej nej nej nej nej hvor er de dog vidunderligt smukke hver og en!
Kan desværre ikke finde et humørikon der passer til deres smukhed!

Nååårh altså - hvor er de bare skønne…

er simpelthen ikke til at modstå…