♥ Mine smukke skovtrolde ♥

[B]Misserne og jeg har leget idag - her er hvad der kom ud af det :wink:
Ved godt at de er blevet lidt sløret, men det er sgi svært at få dem helt klare, når begge misser er på :wink:

[/B]

Er nu meget glad for dem alligevel :hjerte::inlove::hjerte:

NÅÅÅ hvor er de fine :slight_smile: :hjerte:

Altså Rikke, dine skovtrolde er simpelt hen bare så flotte, og det er altid en nydelse at kigge på dine billeder.

Hvor er de flotte

Kan rigtig godt lide det sidste billede :slight_smile:

Jeg er bare super ked af, at jeg ikke kan få dem begge helt skarpe - ved ikke hvad jeg gør forkert :frowning:
Hvis nogle kan give nogle gode råd, så sig endelig til :wink:

De er så fine begge to :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Svit for en lækker bamse pels de begge to har! :yikes:

Dejlige billder som de sidder der. Og sikke dygtige de begge er at de vil sidde så fint! :ok:

Tak for kigget af de smuke drenge! :wehuu:

[QUOTE=Kimilla;562254]Svit for en lækker bamse pels de begge to har! :yikes:

Dejlige billder som de sidder der. Og sikke dygtige de begge er at de vil sidde så fint! :ok:

Tak for kigget af de smuke drenge! :wehuu:[/QUOTE]

Men hvorfor bliver de ikke skarpe begge to - ved du hvad jeg gør forkert???

Det er bare et par helt fantastiske trolde, de to. :smiley:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;562232]Jeg er bare super ked af, at jeg ikke kan få dem begge helt skarpe - ved ikke hvad jeg gør forkert :frowning:
Hvis nogle kan give nogle gode råd, så sig endelig til :wink:
[/QUOTE]

Er den ene ikke 5 cm tættere på end den anden? Jo tættere du er på, jo mere kritisk bliver afstandsinstillingen - automatisk eller manuel.
Prøv at gå længere væk og zoome (eller beskær, hvis du ikke har zoom) - så burde det ikke betyde så meget. :wink:

[QUOTE=FinnFrode;562278]Det er bare et par helt fantastiske trolde, de to. :smiley:

Er den ene ikke 5 cm tættere på end den anden? Jo tættere du er på, jo mere kritisk bliver afstandsinstillingen - automatisk eller manuel.
Prøv at gå længere væk og zoome (eller beskær, hvis du ikke har zoom) - så burde det ikke betyde så meget. ;)[/QUOTE]

Jo det er jo mega svært at få dem til at sidde lige nøjagtigt ved siden af hinanden :wink:
Jeg har ikke zoom på, da jeg bruger et objektiv på 50 mm fast med en blænde på 1.8 - men jo jeg må jo prøve at gå længere tilbage næste gang :wink:
Er glad for dit tip :wink:

Du har spejlrefleks ikke? - Hvis du har, hvor mange fokus punkter bruger du så? :slight_smile:

Rigtig gode billeder af nogle særdeles skønne katte :hjerte:

Årh, smukke smukke drenge ! De er så dejlige :inlove:
Er vild med det sidste billed :smiley:

Det er nogle skønne katte, du har :hjerte::hjerte:

Hvilket billedredigerings program bruger du?

Dine billeder er rigtignok lidt uskarpe, men jeg har forbedret mange af mine billeder i Windows Live Photo Gallery og Photofiltre :slight_smile:

Jo jeg har spejlrefleks og bruger som regel kun det i midten :wink:
Kan det være det, der er galt???

[QUOTE=Rikke Lillevang;562362]Årh, smukke smukke drenge ! De er så dejlige :inlove:
Er vild med det sidste billed :D[/QUOTE]

Ja det er jeg også selv helt vild med :wink:
Og takker for komplimentet

[QUOTE=Missis F;562396]Det er nogle skønne katte, du har :hjerte::hjerte:

Hvilket billedredigerings program bruger du?

Dine billeder er rigtignok lidt uskarpe, men jeg har forbedret mange af mine billeder i Windows Live Photo Gallery og Photofiltre :)[/QUOTE]

Jeg bruger Photofiltre og har også Photoshop Elements 8, men er dog ingen ørn til det endnu :wink:
Så det bliver mest Photofiltre, jeg bruger…
Men kan man gøre uskarpe billeder skarpe derinde da???

[QUOTE=•~ Rikke ~•;562495]Jeg bruger Photofiltre og har også Photoshop Elements 8, men er dog ingen ørn til det endnu :wink:
Så det bliver mest Photofiltre, jeg bruger…
Men kan man gøre uskarpe billeder skarpe derinde da???
[/QUOTE]

Ja, i værktøjslinien er der nogle trekanter (hvis du fører musen over, står der skarp). :slight_smile:

Du kan også redigere farve, kontrast, belysning osv. :slight_smile:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;562492]Jo jeg har spejlrefleks og bruger som regel kun det i midten :wink:
Kan det være det, der er galt???
[/QUOTE]

Prøv at sæt den til at bruge flere. Måske det kan hjælpe dig. :slight_smile:

Det vil jeg prøve næste gang, det lykkedes mig at få dem sammen :wink: