Mine smukke tøser

Jeg håber altså, at du sender de dejlige misser en masse breve, så de ikke skal gå forgæves i postkassen :klapper: :klapper: :klapper:

K*FT nogle dejlige billeder.
Kan vist godt forstå du glæder dig til at hente dem hjem.
Du henter dem vel begge samme dag ikk ??

[QUOTE=FinnFrode;605013]De er så dejlige, de to piger. :hjerte:

Siamesere, siger du? Så lever de vist ikke helt op til standarden… :høhø:[/QUOTE]
Hedder det ikke det, når de er groet sammen :?
På et par af billederne sidder de sååååå tæt, at man sku tro, de var groet sammen - Derfor kommentaren om siamesiske tvillinger :tihi:
Mener altså det hedder sådan :wink:

:tihi: Ja og jeg opdagede, at postkassen var lidt vindskæv på et par af billederne - Men det blæste nu også en del deroppe igår :lol:

[QUOTE=Sannela;605040]K*FT nogle dejlige billeder.
Kan vist godt forstå du glæder dig til at hente dem hjem.
Du henter dem vel begge samme dag ikk ??[/QUOTE]
Jo det gør jeg :wink:
Djamilla har kun godt af at være hos sin moar 10 dage over tid :hjerte:
Så vi får dem hjem, når Evelina er 12 uger gammel og Djamilla er så 13 1/2 uge gammel :inlove:

Åhh altså, de er så fantastisk smukke dine siametiske tvillinger :wehuu: Jeg kan virkelig godt forstå at du er faldet for de to prinsesser :inlove:
Sikke nogle gode billeder du har fået taget af dem :slight_smile:

Hihihiiiiii, hvor er de nuttede!! :hjertehop:
Mike og jeg fik lige grineflip over hvor nuser de ser ud med deres stirrende øjne og pjuskede pels! :tihi: Det er bare slet ikke til at stå for! :wehuu::hjerte::hjerte::hjerte:

Sikke nogle fine tufser Djamilla har! :inlove:
Og jeg eeeeeelsker navnet Evelina! :inlove:

De er bare så smukke de to :hjerte:
Og sikke nogle gode foto :slight_smile:

:uha::uha:

Iih hvor ser de dejlige ud!!! :wehuu:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;605041]Hedder det ikke det, når de er groet sammen :?
På et par af billederne sidder de sååååå tæt, at man sku tro, de var groet sammen - Derfor kommentaren om siamesiske tvillinger :tihi:
Mener altså det hedder sådan ;)[/QUOTE]

Jamen, det hedder det da også. Skovsiamesertrolde bliver de vel så hjemme hos dig… :smiley: