Mine to tosser - I dag :)

Se mine to tossede isbjørne i dag :wehuu::tihi:

Quinci, der har fundet en for lille kasse, eller er han bare for tyk ? :tihi::høhø:

Sika, med en endnu mindre kasse :tihi: :stuck_out_tongue:

Og lige endnu et af Quinci :hjerte:

Ihh , de giver så mange grin de to små :inlove:

Også blir de snart 6 måneder - tiden går bare stærkt :wehuu:

:klapper: Hvor er de bare dejlige :wehuu: :hjerte:

Nix…de er ikke for tykke.
Kasserne er for små.
Kan de ikke få en af de store kasser fra Zooplus??

[quote=Sannela;529693]Nix…de er ikke for tykke.
Kasserne er for små.
Kan de ikke få en af de store kasser fra Zooplus??[/quote]

Har de haft, men de er slet ikke sjove, de mindste er bedst :thumbup:

Ja kasser er altid et hit, og så er det ligegyldigt om de er store eller små :høhø:
Både katte og kasser :tihi:

De er herlige de to bøller :hjerte::hjerte:
Hilsen Lisbeth

Hvor er det nogle sjove billeder :lol:

Men jeg synes også lige du må tage dig sammen og pille DINE ting ud af QUINCIS kasse, så han kan være der :tihi:

Cinnamon stak engang hovedet i en alt for lille kasse, sådan én der havde været en Feliway i. Med det resultat, at kassen satte sig fast på hovedet af hende. Og så gik hun naturligvis fuldstændig i panik, så jeg ikke kunne komme til at hjælpe hende af med den igen - hvilket i forvejen var svært, fordi jeg næsten var helt slap af grin. Det så godt nok sjovt ud :høhø:

(Hun fik den selv af til sidst).

Hahah - Jeg pillede dem da os ud til sidst :wink: hahahah …

Griner de katte en gang imellem altså :smiley:

de er så søde Lotte…

Åh ja, 2 dejlig vamsede vatkugler:hjerte:

Hvad vejer krabaterne nu i en alder af 6 mdr??:slight_smile:

[quote=Helene;529966]Åh ja, 2 dejlig vamsede vatkugler:hjerte:

Hvad vejer krabaterne nu i en alder af 6 mdr??:)[/quote]

Tak tak …

Vægten siger lidt over 3 kg stykkede - Det tror jeg er en fin vægt :slight_smile:

Ja, det tror jeg også, de ser dejlig runde og perfekte ud!

Min veninde har en på lidt over 5 mdr, men den trænger til lidt sul på kroppen, og er ikke så vamset som dine. Må jeg spørge hva du fodre med??

[quote=Helene;530013]Ja, det tror jeg også, de ser dejlig runde og perfekte ud!

Min veninde har en på lidt over 5 mdr, men den trænger til lidt sul på kroppen, og er ikke så vamset som dine. Må jeg spørge hva du fodre med??[/quote]

Tak for de søde ord om mine drenge … :hjerte:

Det må du da … De får RC kitten 36 tørrefoder - Det står fremme hele tiden …

Også får de en blandning af RC kitten 36 vådfoder og pussy (Sidste nævntet ikke så sundt for dem, men de elsker det)

Men de spiser os 4 poser vådfoder hver pr dag :slight_smile:

Min veninde bruger Hills til killing, så måske er RC kitten lidt bedre. Jeg bruger også RC killing, så måske skulle jeg tage en lille pose med til hende, så hun kan prøve om katten vil spise det…det er da forsøget værd.
Og så vil jeg lige tippe hende omkring det vådfoder du bruger, og så kan vi håbe hendes bimse bliver lige så lækker som dine!:slight_smile:

Tak fordi du ville dele tips. Det er jo bare om at spørge når man kan se noget fungerer!!

Et par skønne isbjørn, og det må være kassene der er for små, men som vi nok alle ved , jo mindre kassen er jo bedre:høhø:

[quote=Helene;530034]Min veninde bruger Hills til killing, så måske er RC kitten lidt bedre. Jeg bruger også RC killing, så måske skulle jeg tage en lille pose med til hende, så hun kan prøve om katten vil spise det…det er da forsøget værd.
Og så vil jeg lige tippe hende omkring det vådfoder du bruger, og så kan vi håbe hendes bimse bliver lige så lækker som dine!:slight_smile:

Tak fordi du ville dele tips. Det er jo bare om at spørge når man kan se noget fungerer!![/quote]

Ved ikke om RC er bedre - Men det er ihvertfald et forsøg værd, mine elsker det :slight_smile:

Og er bare glad for at kunne hjælpe - Men er sikker på hendes Bimse os skal blive en fin Bimse :hjerte:

Ja, nu giver vi det i hvert fald et forsøg. Jeg har været over med et par portioner RC, og katten har erklæret sig tilfreds med smagen!!!

årh det var da en glad nyhed :slight_smile:
Håber det lykkes at få en fin bimse ud af ham os :slight_smile:

Ja, håber hun kan få sat lidt sul på ham. Han er ellers utrolig smuk, men altså meget spinkel for sin alder…han var også den sidstfødte i kuldet - ved ikke om dét har nogen betydning, men han var også den mindste ved fødslen og skulle gnubbes godt.

Så måske ér han bare en lille splejs, men derfor kan man jo godt forsøge at få lidt mere sul på ham. Dyrlægen havde også sagt han var lidt i underkanten, men ellers rigtig fin.

De er bare så skønne de to :wehuu:

Åh hvor er de skønne dine to store vatkugler, længe siden jeg har set nogen sødere.
Det med kasser er altid et hit. For lidt siden prøvede Lilli ihærdigt at klemme sig ned i en tilsvarende, der har været vådmad i. Det lykkedes hende ikke at få bagdelen og fussevarmeren ned i kassen:tihi::tihi::tihi:

Det med tørkost til en mis der gerne må tage på, der kan man jo prøve at give Orijen til voksne katte og så vådmad. Det er Viggo og Knud vokset op på og de er pænt store og fine begge to.
Grunden til jeg har givet voksenmad, er at ingen af mine har gidet killingemad og i naturen giver missemor jo heller ikke killingemad, kun det hun har i mælkebaren.
Knus Elin