Hvor er det dog en fantastisk nyhed at se, sådan lige når man logger på KG!
Ej, det er ligefør jeg selv tuder… :rødme: Men bare tanken om hvis det var Charlie som var væk i 8 døgn… puha, det må have været hårdt for jer! :trøste: Skønt at hun er hjemme hos jer igen!
Aiiiii …Hvor er det dejligt.
Mine fornemmelser holdt stik, jeg har altid haft den følelse at Misja nok skulle finde hjem igen.
Hold hende inde indtil du mærker hun er helt sig selv igen. Hvis hun har været lukket inde, så er hun sikkert temmelig rystet og har kæmpet som en gal for at komme ud …Så nu trænger hun sikkert allermest til hendes missemor, mad og vand …Og masser af søvn
[quote=Alice;416467]Aiiiii …Hvor er det dejligt.
Mine fornemmelser holdt stik, jeg har altid haft den følelse at Misja nok skulle finde hjem igen.
Hold hende inde indtil du mærker hun er helt sig selv igen. Hvis hun har været lukket inde, så er hun sikkert temmelig rystet og har kæmpet som en gal for at komme ud …Så nu trænger hun sikkert allermest til hendes missemor, mad og vand …Og masser af søvn :-)[/quote]
Der er vist lidt spåkone i dag Alice :?
Enig i at hun bør holdes inde indtil hun er ovenpå igen både fysisk og psykisk (hvis ikke der bliver lavet en indhegnet have til hende)
[quote=Alice;416467]Aiiiii …Hvor er det dejligt.
Hold hende inde indtil du mærker hun er helt sig selv igen. Hvis hun har været lukket inde, så er hun sikkert temmelig rystet og har kæmpet som en gal for at komme ud …Så nu trænger hun sikkert allermest til hendes missemor, mad og vand …Og masser af søvn :-)[/quote]
Der er vist lidt spåkone i dig Alice :?
Enig i at hun bør holdes inde indtil hun er ovenpå igen både fysisk og psykisk (hvis ikke der bliver lavet en indhegnet have til hende)
[quote=Mie;416539]Der er vist lidt spåkone i dig Alice :?
Enig i at hun bør holdes inde indtil hun er ovenpå igen både fysisk og psykisk (hvis ikke der bliver lavet en indhegnet have til hende) :p[/quote]
Jeg tror nærmere der er en heks gemt i mig
Men helt alvorligt, så ryster det mig faktisk lidt, for det er sket flere gange, at jeg tydelig mærker ‘noget’ ? Og i Misjas tilfælde var jeg meget overbevist om, at hun nok skulle komme hjem igen …Hvilke heldigvis skete, og selvom jeg bliver anset for at være en hård banan, så fælede jeg en lille tåre af glæde, da jeg læste at hun nu igen er i sikker havn.
Jeg håber ALDRIG at Misjas mor kommer ud for disse skrækkelige dage igen, så en løbegård eller indhegnet have skulle give ro i sjælen :-). Der siges jo at en kat har ni liv, jeg tror Misja har opbrugt en del af sine - Især hvis hun har været uden mad og vand i otte dage ?
Dagens bedste nyhed!
Iiiiiih hvor er jeg glad på jeres vegne! Fik næsten helt en klump i halsen da jeg så overskriften:wehuu: Godt lille Misja-mor fandt hjem igen:hjertehop:
-bananer
[COLOR=Navy][SIZE=2]
[quote=Alice;416590]Jeg tror nærmere der er en heks gemt i mig
Ja, den kategori tilhører jeg også
Men helt alvorligt, så ryster det mig faktisk lidt, for det er sket flere gange, at jeg tydelig mærker ‘noget’ ? Og i Misjas tilfælde var jeg meget overbevist om, at hun nok skulle komme hjem igen …Hvilke heldigvis skete, og selvom jeg bliver anset for at være en hård banan, så fælede jeg en lille tåre af glæde, da jeg læste at hun nu igen er i sikker havn.
Jeg håber ALDRIG at Misjas mor kommer ud for disse skrækkelige dage igen, så en løbegård eller indhegnet have skulle give ro i sjælen :-). Der siges jo at en kat har ni liv, jeg tror Misja har opbrugt en del af sine - Især hvis hun har været uden mad og vand i otte dage ?[/quote]
Jeg kan ikke være mere enig Når man først en gang har mistet en kat til trafikken eller endnu være - mister den til en uvis skæbne… så glemmer man det aldrig. Derfor vil en indhegnet eller lign. så hun er i sikkerhed for udefrakommende trusler
Sikke en god nyhed. Tillykke med at hun kom tilbage.
Jeg vil give dig ret i at det lyder somom hun har været lukket inde. Jeg synes måske endda det lyder somom hun har været faldet med i noget. En regntønde, el. lign, måske?
Tak alle sammen Jeg kniber stadig mig selv i armen! Nu har jeg drømt hver nat, at hun kom hjem. Men i nat var det endelig ikke kun en drøm!
Missedyret miaver og miaver, spiser, sover, putter. Nu har jeg hende helt bestemt nogle dage og nætter indenfor, inden hun kommer ud igen. Så hun lige falder til ro og “husker”, at det er her, hun bor…selvom jeg nu er overbevist om, at det ved hun godt:wehuu:
Misja og mig glæder os til at tilbringe mange GLADE stunder sammen med jer herinde-love
[quote=Misjas_Mor;416657]Tak alle sammen Jeg kniber stadig mig selv i armen! Nu har jeg drømt hver nat, at hun kom hjem. Men i nat var det endelig ikke kun en drøm!
Missedyret miaver og miaver, spiser, sover, putter. Nu har jeg hende helt bestemt nogle dage og nætter indenfor, inden hun kommer ud igen. Så hun lige falder til ro og “husker”, at det er her, hun bor…selvom jeg nu er overbevist om, at det ved hun godt:wehuu:
Misja og mig glæder os til at tilbringe mange GLADE stunder sammen med jer herinde-love[/quote]
Har du tjekket om hun er dehydreret ?? …Prøv lige at hive op i hendes nakkeskind. Hvis ikke skindet falder øjeblikkelig på plads, så mangler hun væske, og så ville jeg nok vælge at lade en dyrlæge lægge en god potion væske ind under huden. Det kan være fatal for en kat at gå uden væske i dagevis, hendes nyrer kan ha’ taget skade - Hvilke jeg bestemt ikke håber de har, men ingen ved jo hvad der er hændt hende i de dage hvor hun har været væk …Det bekymrer mig lidt at hun miaver så meget, mon hun vil fortælle dig noget ?