Jeg græder af lykke! Vi lå i sengen da det pludselig sagde MIV. Jeg troede jeg havde hørt forkert, indtil min kæreste sagde ‘hørte du det??’. Hun er våd, radmager og beskidt. Nu har hun spist og sover som en baby. Vi putter i sofaen:) tak for al jeres støtte… Den holdt håbet og Misja i live
Tusind, tusind tak for opdateringen…
…alletiders indlæg at læse lige inden man slukker computeren og går i seng
Fantastisk!
Det bliver man virkelig glad for at læse! man kan virkelig fornemme hvor højt du elsker hende!
Åhhhhhh hvor er det dejligt at høre
:yah::yah: Sikken dejlig nyhed at stå op til…hvor er jeg glad på jeres vegne
Det var dog den bedste nyhed at stå op til
Hvor er det skønt at du har fået din missepige hjem igen
Ej, hvor er det fantastisk
Det var en dejlig nyhed - spørg hende lige hvor hun har været henne, og fortæl hende det skal hun ikke igen
Tak skal I have
8 døgn blev det til
Efter at dømme på hendes udseende og adfærd, tror jeg desværre, at hun har været lukket inde et sted. Hun har tabt sig meget - og hun har virket meget distræt og miavet som en gal over natten. Men til gengæld har hun været EKSTREMT nussesyg og ligget hos sin mor hele morgenen :høhø:
Nu er hun faldet i dyb søvn på sin missetønde. Go’nat Misja
Neeeeej, hvor er det vidunderligt!
Jeg kunne næsten ikke tro det, da jeg læste overskriften - Jeg har sådan håbet for jer.
Hvor må du bare være lykkelig nu. Ih, jeg er så glad på jeres vegne!
Fantastisk
Skøn, skøn morgennyhed - hvor er jeg glad og lettet på jeres vegne.
Det har været 8 hårde dage, men heldigvis endte det godt og jeres Misja er hjemme igen,
Nøøøøøøøøj, hvor er det bare SKØNT - Det viser bare at man ikke skal mistede modet , når katten går på rov i naturen selv
Som du selv er inde på…hun har med garanti været afskåret at kunne gå hjem og nu er de der havde stedet hvor hun var…kommet hjem fra ferie.
UHA, det er farligt at være kat.
Dejlig nyhed at vågne op til
Det hjælper lidt på den surhed jeg følte da naboens motorsav startede kl 7
Hvor er det dejligt for jer alle tre, at hun fandt hjem igen.
Jubii. Hvor er det skønt at læse