Misling har kvalme - lidt akut

I dag har Misling spist og drukket, hun har fået den første antibiotika - paraffinolien var vi ikke så enige om, så venter til hun igen er sulten. Hun fik paraffinolie hos dyrlægen i går.
Hun er meget mere kvik, vil gerne nusses og viser maven frem for at den kan blive nusset. Hun er tydeligvis træt, hun har heller ikke fået meget ro de sidste par døgn, men hun virker ikke afkræftet. Udelivet har ingen interesse, hun ligger i vindueskarmen og kigger ud - det er fint.
Hun sover igen på den rigtige måde, altså ved at lægge sig helt ned. Hun “snorker” stadig, når hun spinder, men har sikkert også både rifter og lidt betændelse i gane, svælg og næse.
Hun har været på kattebakken, men der kom desværre ikke noget af det “store”.
Jeg har været i dialog med dyrlægen her til morgen - og han ønskede os en god søndag - så nu ser vi tiden an til i morgen.

Håber Misling stille og roligt får det bedre og bedre. Jeg har set græsstrået…sikke en fætter. Kan godt forstå den stakkels misling har haft det skidt. At det har kunnet være der er ufatteligt. Både blodigt og betændt var det så det var på høje tid det kom ud.

Da jeg kom hjem fra udstillingen i Hobro, havde Misling det fint - og hun var sulten, har spist en stor portion tun/rejer med medicin i, og lidt tørfoder.
Vanen tro vil hun ud en tur efter at have spist - egentlig et godt tegn, at hun er ved at finde ind i sin vante gænge.
Nu har hun igen puttet sig og spinder vel-tilpas.
Jeg er næsten sikker på, at græsstrået stammer fra noget kattegræs, jeg havde ude i haven - så i dag har jeg fjernet kattegræsset, så må kattene nøjes med græs fra græsplænen. De har haft adgang til kattegræsset hele sommeren - så det er bare sort uheld, at Misling lige denne gang ikke har fået det tygget ordentligt.

Dejligt med så god en opdatering trods alt :slight_smile: God bedring til hende