Misling har været i avisen

Nogle kan måske huske historien om Misling og katastrofeblink.
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=14177&highlight=katastrofeblink

Nu er historien blevet til en avis-historie :slight_smile:

I sidste uge ringede en journalist fra nyhedsbureauet Newspaq -what Han havde under research til en artikel om katastrofeblink fundet historien om Mislings brug af samme blink. Han ville gerne have lov at skrive historien, og interviewe mig til brug for lokale radiostationer.

Historien har været bragt på flere internet-nyhedssider og på lokalradioen “Radio Alfa” i Randers.

Se her Smart kat aktiverede katastrofe-blink - Avisen.dk

Misling er vældig stolt af opmærksomheden :fin:

Sikke en sej kat:-)

En mediestjerne:-)

Sød historie om en klog kat

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

:thumbup: sej Misling…jeg er sikker på journalisten har haft det sjovt da han/hun lavede artiklen :tihi:

Hvor sødt. -wehuu

Hehe, sikken en hyggeligt skrevet historie :slight_smile:

Nej hvor sjovt.

Hørte for første gang historien her i eftermiddags af min mand som havde læst om det og nu kan jeg læse den herinde.

Klog mis du der har dig, for selvfølgelig var det da ikke tilfældigt!

Dygtig Misling, sådan at tilkalde mor på den mest støjende måde. Mis har bestemt fortjent at komme i avisen:)
Desuden er det en god artikel Misling har været med til at lave.
Knus Elin

Sej mis og jeg husker godt historien :rock:

Dejlig historie…

:hjertehop::heya::stjerner::hjerte:

-LOL Ej en dygtig lille missekat. 3 timer så var det vist også på tide med noget mad :slight_smile:

Kan godt forstå Misling er stolt, så kvik :tihi: :thumbup: :thumbup:

Dygtig misser :ok:

Tortie (med hvidt) misserne her siger: jamen naturligvis kan en tortie også betjene et instrumentbræt - tortie’er kan ALT hvad de vil :høhø: …Naughty Torties Rules

virkelig cool at der kom en avis-historie ud af det også

Kloge, kloge Misling !!!
Cats og Conni

Når vi rejser med vores misser så er der mad, vand og toilet til rådighed. Dvs at når vi stopper for at spise så kan misserne løbe rundt i bilen og klare det hele. Ofte kommer vi tilbage til en bil hvor enten alarmen er sat igang eller hvor de har fået trykket på havariblinket :høhø:

Sådan en dygtig mis. Og fantastisk billede til artiklen…