Missebilleder fra i dag

[b]Så kom solen frem og misserne skulle i haven.

Dino[/b]

Blonde

Og så gode venner er de normalt

Og så skulle Quini lige prøve træet igen, igen. Bare fordi der er nogle pippere deroppe.

Herlige sommerbilleder… mine ligger bare og sløver den… totalt kedelige…

Hvad er det med dine katte og træer Denise :slight_smile:

Jeg er bare VIIIILD med Dinos attitude… Han er bare for lækker…

Ja det er de alle 3, men Dino -love Han har bare et eller andet særligt -forelsket

Takker for kommentarer. :slight_smile:
Ja træerne, vi har jo ret mange fugle i haven. Og misserne kan jo sidde i løbegården og se at 2 meter fra dem spiser fuglene mad fra holderne, så de ved udemærket godt der er fugle deroppe. Så når de bliver lukket ud farer de jo hen til træet.
Og vi har også et træ med en due på rede, men den passer vi altså på.

Hvor er de bare skønne (især de to Somali-baditter) [bigloony]

Hvor er de bare gode, er helt vild med det billede hvor de sidder og nusser. -lovelove

DU formår vitterligt at knipse på de bedste tidspunkter.

Endnu engang skønne billeder af skønne katte. -forelsket

Takker, har jo skønne modeller -forelsket -forelsket

Denise du kan bare det der med at få rigtig gode billeder -thumbs

Dine modeller er jo kanon lækre men især ham her -forelsket -forelsket

Hej Denise

Som altid super gode billeder… -thumbs

Og vildt smukke katte… suuk [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif]

Nuj nogle flotte billeder du har taget Denise -forelsket -forelsket -forelsket

Ihh de er lækre!! Aaaaalt for lækre!! -forelsket
Jeg turde ik lukke mine ud i løbegården idag da det blæste en halv perser, så de måtte tænke sig solskinnet idag :stuck_out_tongue:

Rigtig flotte billeder og modellerne er da heller ikke de væste jeg har set… -forelsket

Rigtig skønne billeder af dine meget smukke katte -forelsket

Uha, vores ville sikkert blive henrykt over at få muligheden for at klatre i de to MEGET høje træer, vi har i haven. Vi har dog valgt at sætte trapetzplader omkring dem, så de ikke kan komme op i dem mere. Sidste år fejlede Hjalte jo et spring fra et træ og det kostede et brækket ben -ked … og en dyr dyrlægeregning :frowning:

Takker for kommentarer.
Vi har også et træ med en trapez plade på, et højt træ der er for tæt på hegnet. Birketræet snakker manden om at få en trapez plade på også, og det andet træ synes jeg ikke er så højt, der er i hvert fald masser af grene de kan komme ned ad på. Og det er jo sjovt for en mis at kravle i træer. Ellers må vi spænde et sikkerhedsnet ud under :smiley:

Skønne billeder af skønne katte -love -love