Missemødregruppe - afstemning

Denne tråd er lavet for at have et overblik over hvem der får killinger her i foråret. Bla. så man hurtigt ved hvem man kan kontakte hvis der er noget bøvl med killinger eller mor, og man har brug for en amme. Derfor, får man killinger, men er ikke interesseret i ammetjeneste, så er der også en valgmulighed for det :slight_smile:

Afstemningen er åben - det betyder at man bare skal trykke på valgmuligheden (nummeret for antal der har stemt) for så at se hvem der regner med at have killinger der.

Håber jeg da…

Et godt tiltag

Super godt Eva…men jeg venter lige med at svare til jeg er sikker…tak

Jeg regner med små 17.5. Holder det ikke prøver vi igen til det lykkes.

Jeg har kun mulighed for at sige april - men får altså killinger i dag eller en af de næste dage. :høhø:

Ayana er på dag 63-64 i dag og vi venter i stor spænding :stuck_out_tongue:

så har jeg stemt…da jeg fik pillet skallen af hendes dutter var de fine PINK…WEeeeeeeeeeeeeeee

De går sammen nu, så vi håber på maj/juni børn…

Fies mor fik kun hende, så hun lå med en bengal reserve søster - sker det samme her, ser jeg gerne en reserve komme ind, så de kan være to styk til at blive sunde sammen…

Jeg får med sikkerhed i april. Om ca 8 dage. Min anden hunkat er også blevet parret. Så måske får hun i maj. Vi afventer lyserøde dutter :smiley:

TILLYKKE!!! :thumbup: :wehu:

takker…det bliver midt i maj så…og du skal være velkommen til at komme på nussebesøg, når de små er 4+ uger…ved udgangen tages stikprøver som kropsvisiteres…LOL

falsk alarm, damen i løb igen