Missemor og ungkat

Jeg vil også gerne bidrage med et lille beløb…hvis jeg får et kontonummer. :slight_smile:

Jeg ved det ikke, men sættes de ind på hittekattekontoen bliver de brugt til missemor og hendes børn, for jeg har lovet Jonna, at tog de den lille familie ind, skulle hittekat.dk (og med kattegales brugere’s hjælp) nok være økonomisk fundament.
Så umiddelbart er det nok bedst OG nemmest hvis du får hittekattekontoens nummer i en PB

Hej Brita ! jeg vil også gerne ha hittekattekontoens nummer i en PB

… så jeg kan sætte lidt derinde når en hittekat står og mangler lidt økonomisk støtte ! :smiley: så kan pengene jo følge katten uanset hvor den ender …

Brita - jeg har ikke alverden at gøre godt med. Men hvis “lidt har ret” må du også gerne sende konto nr til mig :slight_smile:

Jeg vil også gerne bede om konto nummeret.

[QUOTE=Kattetøsen-too;897396]Hej Brita ! jeg vil også gerne ha hittekattekontoens nummer i en PB

… så jeg kan sætte lidt derinde når en hittekat står og mangler lidt økonomisk støtte ! :smiley: så kan pengene jo følge katten uanset hvor den ender …[/QUOTE]

Du får fluks en PB…og tak for mad siger mine mis…det var SÅ spændende da jeg kom hjem iaftes med JW…nyt foder (det er noget siden vi har haft JW her)

Jamen velbekomme :smiley: godt at de gider at spise det !! :ok:

Hold da op sikke meget der er sket siden jeg kiggede sidst og hvor dejligt med al den hjælp til misserne:)
Missemor og børn har det fint og vi håber at kunne levere hende senere i dag.

Marina

Så er mit bidrag overført til hittekontoen :slight_smile:

Brita du gør bare et hulans godt arbejde for Simba’erne og derfor er der overført lidt ekstra i år :slight_smile: Og du forvalter selv hvilken Simba bidraget skal gå til - for uanset hvordan og hvorledes er jeg sikker på, at det ender med at gøre gavn :slight_smile:

Knus Gitte

[QUOTE=DK Nemador;897638]Så er mit bidrag overført til hittekontoen :slight_smile:

Brita du gør bare et hulans godt arbejde for Simba’erne og derfor er der overført lidt ekstra i år :slight_smile: Og du forvalter selv hvilken Simba bidraget skal gå til - for uanset hvordan og hvorledes er jeg sikker på, at det ender med at gøre gavn :slight_smile:

Knus Gitte[/QUOTE]

Enig :thumbup: Og også overført herfra :slight_smile:

Jeg siger TUSIND TAK på alle hittemissernes vegne.
Jeg KAN love for hver en krone bliver brugt på dyrene og Bæklund skal nok finde nye gode hjem til dem når den tid kommer.
Skulle der blive penge i overskud bliver de jo bare brugt på næste mis.

[QUOTE=Marina;897634]Hold da op sikke meget der er sket siden jeg kiggede sidst og hvor dejligt med al den hjælp til misserne:)
Missemor og børn har det fint og vi håber at kunne levere hende senere i dag.

Marina[/QUOTE]
Har du fået min pb ang ungkatten?

Jeg kender jo kontonummeret. :wink: Held og lykke med at få placeret dem - og tak til alle jer, der gør arbejdet. :thumbup:

Ja har først nu fået mere tid til at få kigget på de ekstra ting der skal tages stilling til:) Har haft et par ekstra lange arbejdsdage også på grund af de to misser. Begge misser er nu fit for fight ovenpå de stressende dage på KV og ankomst hos os.
Pia kører en ekstra tur ind om aftenen for at se til dem og fodre. Problemet er så at der er ferielukket fra fredag, men valget er så blevet at de bliver på klinikken indtil muligheden er der med de nye plejehjem så de ikke skal stresses for meget en gang til.

Marina

Hvor er det godt at Pia vil have dem på klinikken trods ferie. Jeg skal nok komme hjem så snart mine forældre lander i Danmark igen søndag eller mandag, så ungkatten kan komme hjem til mig hurtigst muligt og få lidt ro på :slight_smile: