Missemor søges ....ER FUNDET

:hjerte: Hej Alle her på Kattegal.:hjerte:

Og det skal jeg love for at i er. og til stor hjælp for mig og disse killinger som jeg har haft fornøjelsen at opleve for en stund.
Jeg har her til morgen fået kontakt til en dame som kunne tage dem under sine vinger :engel:og give dem en velfortjent start.
Hun havde en killing på ca 3- 3,5 uge så hun ville godt tage sig pænt at de to krabater jeg havde. Hun siger så at de må max være knap 3 uger da de var halv størrelse at den killing hun havde i forvejen. men pga. den grumme start og mig som lige skulle få føling med det jeg pludselig havede fået mellem mine hænder, kunne det godt være lidt over 3 uger gamle. Men ikke desto mindre de er komme i trykke hænder, til de er klar til at komme ud til en familie… som jeg håber bliver mig selv… men det skal lige vendes i familien lidt endnu.
Det var forresten 2 lækre drenge som blev døbt af min datter til at hedde Maximus og Split.
Men nu får vi at se om jeg om nogle få uger forøger familien med 2 nye friske gå på mod,og glade kattekillinger. Jeg er sikker på at hvis det kommer så vidt er min dejlige Hund Daisy helt klar til at hjælpe. For det har der været stor interesse i indtil nu.
Men alle herude i den katteglade verden… Tusind tak for jeres fantastiske hjælp. Det er ikke sikkert at det ville have haft så lykkelig en udgang hvis jeg ikke var stødt på dette Forum.
Så stor Ros til jer alle.:wehu:

Og tusind tak til dig for denne dejlige update.

Det var bare en herlig udgang på dette

:slight_smile:

Stort tillykke med det. Håber da familien er med på det så I kan få de to små hjem når de er store nok til det,12uger mindst, måske helst lidt ældre med deres hårde start på livet!
Og bliv endelig her på dette forum, man kan lære utrolig meget om sine misser herinde :slight_smile:

jeg stemmer i med et velkommen…håber det bedste for de små…

ja det er det bedste forum for kattegale…og vi er mange

Åh det var dejligt, at de fik en missemor at være hos…

dagen bedste nyhed, og forhåbenlig snart tillykke med mislingerne

Skøn …skøn nyhed, hvor er det godt de to små, nu får den bedst tænkelige start …Tak for din indsats med de to små pus :slight_smile:

Åhh, det var da en dejlig update… Håber det går de små mislinger vel i livet - gerne hos dig… Og håber du vil fortsætte med at opdatere os for gale OG nysgerrige er det vi er:thumbup:

Hvor det glæder mig at du fik fat i hende :slight_smile: Du kan være sikker på at de er i gode hænder :slight_smile:

Jeg har jo allerede svaret i den opringelige tråd - men derfor han jeg da godt hejse flaget igen. :slight_smile:
:flag::flag::flag:

Sikke en skøn tråd! Og endnu en gang er alle de gale fantastiske når det gælder! :smiley:

Held og lykke til mini-misserne :hjerte:
Og ja… vi elsker updates herinde :smiley:

Hvor har de to små da været heldige - først blive fundet af en omsorgsfuld person som dig og nu at få en ny missemor :love2::love2::love2:

Jeg håber, at Split og Maximus kommer hjem til jer igen - jeg er sikker på, at din datter vil blive mere end glad. :smiley:

Tusind tak. Og du kan være HELT sikker på at der ville være stor glæde i det lille hjem hvis min ndatter fik lov at få kat… det har hun spurt efter siden hun var helt lille. og nu er hun 12 år… så måske er tiden inde når nu skæbnen vil at vi fandt disse unger den dag. [QUOTE=Eva;694192]Hvor har de to små da været heldige - først blive fundet af en omsorgsfuld person som dig og nu at få en ny missemor :love2::love2::love2:

Jeg håber, at Split og Maximus kommer hjem til jer igen - jeg er sikker på, at din datter vil blive mere end glad. :D[/QUOTE]

Og det skal i nok få. [QUOTE=PivC;694189]Sikke en skøn tråd! Og endnu en gang er alle de gale fantastiske når det gælder! :smiley:

Held og lykke til mini-misserne :hjerte:
Og ja… vi elsker updates herinde :D[/QUOTE]

Det fornemmede jeg også. og hun faldt også pladask for dem.[QUOTE=Henriette;694180]Hvor det glæder mig at du fik fat i hende :slight_smile: Du kan være sikker på at de er i gode hænder :)[/QUOTE]

Jeg lover at kikke forbi engang i mellem:-)[QUOTE=Marianne;694157]Åhh, det var da en dejlig update… Håber det går de små mislinger vel i livet - gerne hos dig… Og håber du vil fortsætte med at opdatere os for gale OG nysgerrige er det vi er:thumbup:[/QUOTE]

Tak. Man kan vel heller ikke gøre andet end sit bedste.

Ja det skal jeg lige love for at jeg opdagede. men det er dejligt med så mange bud. for når det er nyt for mig er det godt med lidt råd og vejledning.[QUOTE=haneben;694091]jeg stemmer i med et velkommen…håber det bedste for de små…

ja det er det bedste forum for kattegale…og vi er mange[/QUOTE]

Ja det ville være super hvis jeg lige kunne få overtalt resten af familien.[QUOTE=HeroldDesign;694080]Stort tillykke med det. Håber da familien er med på det så I kan få de to små hjem når de er store nok til det,12uger mindst, måske helst lidt ældre med deres hårde start på livet!
Og bliv endelig her på dette forum, man kan lære utrolig meget om sine misser herinde :-)[/QUOTE]

Ja nu kan jeg ånde lettet op. det har været noget af en uge… men så er man bare den erfaring rigere. Dejligt med noget nyt engang i mellem.[QUOTE=danpia;694078]Og tusind tak til dig for denne dejlige update.

Det var bare en herlig udgang på dette

:)[/QUOTE]