Misserne i gårdene

Lidt fra misserne som nyder solen og varmen ude i kattegårdene :slight_smile:

Det andensidste foto er 3 helsøskende i hver deres farve, i det kuld var de 6, en blå, en rød og en rød/hvid og så de 3 her i hver deres farve…det er det mest forskellig farvede kuld vi nogensinde har haft :smiley:

Sidste foto er Mosquito som står på parasolfoden…han står der for at den ikke skal vælte i tilfælde af blæst…siger han…:høhø:

Super skøn billedserie af dine evigt skønne missere :hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg får en ubændig trang til at bryde ud i sang :

Sikken voldsom trængsel og alarm men det må jeg nok ikke endnu… :cool::cool:

Skønne-skønne billeder, man tør vist nok komme med en lille tilståelse :

Man er dybt misundelig over det herlige udeliv hele din dyrefarm har - sådan burde alle katte have det… :wehuu::wehuu::wehuu:… og Tut også…

:smelter::smelter::smelter:

"Dette er en automatisk meddelelse fra Elisabeth´s computer, da Elisabeth er smeltet ned under stolen p.g.a smukke, smukke sølv pigen!!! "

Jeg får en ubændig trang til at bryde ud i sang :

Sikken voldsom trængsel og alarm men det må jeg nok ikke endnu… :cool::cool:

Skønne-skønne billeder, man tør vist nok komme med en lille tilståelse :

Man er dybt misundelig over det herlige udeliv hele din dyrefarm har - sådan burde alle katte have det… :wehuu::wehuu::wehuu:… og Tut også…[/QUOTE]

Så snart at de ser at jeg går ud…så skal alle med…jeg har nemlig drillepinden med ved de :høhø:

Hvad kan man sige, der ikke allerede er sagt?

Det er billeder, man bliver glad af. :slight_smile:

"Dette er en automatisk meddelelse fra Elisabeth´s computer, da Elisabeth er smeltet ned under stolen p.g.a smukke, smukke sølv pigen!!! "[/QUOTE]

Jeg fik taget lidt foto af hende i dag, både ude og inde, men de blev desværre ikke lige gode allesammen…

Ja jeg synes de er skønne. !!!
Jeg må lige sige at alle dine andre misser også er MEGET smukke…jeg er bare totalt forelsket i Tomb Raider :slight_smile:

Det er godt nok en flok dejlige og smukke katte. :wehuu:
Det er godt at hunden er så stor, når den nu skal passe på at parasollen ikke flyver nogen steder :tihi:

:wehuu: Katte og hunde, de er dejlige allesammen, men jeg har jo forelsket mig i Cedille :inlove:

Billede nummer tre - hvem er tortien, der forsøger at møve sig ind foran Kalle og stjæle hans rampelys :venter:

Du har godt nok en dejlig flok, Lisbeth. Det er godt at være kat hjemme hos dig :ok:

[QUOTE=galath;603070]Billede nummer tre - hvem er tortien, der forsøger at møve sig ind foran Kalle og stjæle hans rampelys :venter:

Du har godt nok en dejlig flok, Lisbeth. Det er godt at være kat hjemme hos dig :ok:[/QUOTE]

Det er Lou Lou…Kalle er også meget vred :høhø: