Misserne i haven

Hej :slight_smile:
Det er længe siden jeg har delt billeder herinde, så her er nogle stykker af Cindy, Wulli og Mika i deres nye have på Bornholm :hjerte:

Wow Wulli har da ikke lige registreret at det er sommer nu :tihi:
Jeg har altid været skudt i ham :hjerte:

Mika er godt nok også blevet en lækker missetat :inlove:

Hvor er det et dejligt gensyn med de tre smukke.:hjerte:

Og da ikke mindst med ham med den hvide halespids, som vi har fulgt herinde, fra han var lillebitte. :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;1097346]Wow Wulli har da ikke lige registreret at det er sommer nu :tihi:
Jeg har altid været skudt i ham :hjerte:

Mika er godt nok også blevet en lækker missetat :inlove:[/QUOTE]
Hihi nej, sådan er det altid med Wulli :slight_smile: Han smider altid kun det sidste pels sådan cirka i september oktober…
Det er nogle dejlige drenge jeg har :smiley: Elsker dem!

[QUOTE=FinnFrode;1097355]Hvor er det et dejligt gensyn med de tre smukke.:hjerte:

Og da ikke mindst med ham med den hvide halespids, som vi har fulgt herinde, fra han var lillebitte. :slight_smile:

[/QUOTE]
Hihi tak for det skønne billede. Årh han var så lille og nuttet :slight_smile:

Er du flyttet hjem til Bornholm, Rikke?

Dejlige billeder, og Mika er blevet en rigtig flot kat. Men han er jo også en Thomani :stuck_out_tongue:

Hvordan går det med Cindy nu?

Dejlige billeder af nogle skønne katte :slight_smile:

Hold da op en masse pels :wink: smukke mislinger…

Dejlige missere og skønne billeder :hjerte: Ser ud til de nyder tilværelsen fuldt ud :ok:

[QUOTE=galath;1097377]Er du flyttet hjem til Bornholm, Rikke?

Dejlige billeder, og Mika er blevet en rigtig flot kat. Men han er jo også en Thomani :stuck_out_tongue:

Hvordan går det med Cindy nu?[/QUOTE]
Yeps, vi flyttede tilbage i maj måned :smiley: Så meget den helt rigtige beslutning!
Cindy og jeg er flyttet i min mors hus et par dage, da hun ikke er hjemme. Jeg ville undersøge om hun havde stress af drengene, for det havde jeg meget i tankerne. Og ja, det tror jeg nu at hun har! Hun er helt rolig, har stor busket hale. er kælen og virker til at hygge sig dejligt. Hun er en helt anden kat herover alene.
Så er spørgsmålet så, hvad vi kan gøre.
Vi ville jo allerhelst beholde hende selv… Men hvad kan vi gøre, hvis hun har stress over drengene og banker dem? Og drengene er nervøse for hende?
HVIS vi skulle tage den svære beslutning at lade hende flytte så hun kunne blive overforkælet som alene kat, så har min svigerinde sagt at hun meget gerne vil tage hende. Så ville hun blive i familien og vi kunne stadigvæk følge med og se hende.
Det er godt nok svært det her!!!

[QUOTE=Rikke Lillevang;1097608]Yeps, vi flyttede tilbage i maj måned :smiley: Så meget den helt rigtige beslutning!
Cindy og jeg er flyttet i min mors hus et par dage, da hun ikke er hjemme. Jeg ville undersøge om hun havde stress af drengene, for det havde jeg meget i tankerne. Og ja, det tror jeg nu at hun har! Hun er helt rolig, har stor busket hale. er kælen og virker til at hygge sig dejligt. Hun er en helt anden kat herover alene.
Så er spørgsmålet så, hvad vi kan gøre.
Vi ville jo allerhelst beholde hende selv… Men hvad kan vi gøre, hvis hun har stress over drengene og banker dem? Og drengene er nervøse for hende?
HVIS vi skulle tage den svære beslutning at lade hende flytte så hun kunne blive overforkælet som alene kat, så har min svigerinde sagt at hun meget gerne vil tage hende. Så ville hun blive i familien og vi kunne stadigvæk følge med og se hende.
Det er godt nok svært det her!!![/QUOTE]

Ja, det er svært. Jeg har selv lige omplaceret en af mine. Men han var først i pleje hos mine forældre en måned, og da jeg så, hvordan han stortrivedes som alenekat hos dem, var det ikke nær så svært, da jeg skulle aflevere ham til den nye familie, hvor der er fem mennesker til at give ham deres udelte opmærksomhed. Han stortrives stadig, og jeg ved, jeg har gjort det bedste for ham.

Har I ikke mulighed for at lade din svigerinde passe Cindy en weekend eller en uges tid for at se, hvordan det går? Det vil være nemmere for jer, hvis det bare er midlertidigt, når I afleverer hende, og hvis det så går godt, og Cindy trives, vil det være meget nemmere bare at lade hende blive, hvor hun er. Det afhænger selvfølgelig lidt af, hvor din svigerinde bor. Hvis hun ikke er på Bornholm, er det naturligvis knap så nemt.

[QUOTE=galath;1097622]Ja, det er svært. Jeg har selv lige omplaceret en af mine. Men han var først i pleje hos mine forældre en måned, og da jeg så, hvordan han stortrivedes som alenekat hos dem, var det ikke nær så svært, da jeg skulle aflevere ham til den nye familie, hvor der er fem mennesker til at give ham deres udelte opmærksomhed. Han stortrives stadig, og jeg ved, jeg har gjort det bedste for ham.

Har I ikke mulighed for at lade din svigerinde passe Cindy en weekend eller en uges tid for at se, hvordan det går? Det vil være nemmere for jer, hvis det bare er midlertidigt, når I afleverer hende, og hvis det så går godt, og Cindy trives, vil det være meget nemmere bare at lade hende blive, hvor hun er. Det afhænger selvfølgelig lidt af, hvor din svigerinde bor. Hvis hun ikke er på Bornholm, er det naturligvis knap så nemt.[/QUOTE]
Tak fordi du deler din historie :slight_smile:
Jo, vi kunne nok sagtens aftale at hun er på prøve hos dem (hun har også mand og 2 dyrglade børn :slight_smile: ), og at hun så bliver der hvis det går godt.
Min hjerne siger jo, at jeg må gøre det der er aller bedst for Cindy (og drengene!), men mit hjerte gør så ondt over at skulle undvære min missepige. Det er svært!
Heldigvis bliver det jo et sted, hvor jeg kan se hende stadigvæk.

[QUOTE=Rikke Lillevang;1097628]Tak fordi du deler din historie :slight_smile:
Jo, vi kunne nok sagtens aftale at hun er på prøve hos dem (hun har også mand og 2 dyrglade børn :slight_smile: ), og at hun så bliver der hvis det går godt.
Min hjerne siger jo, at jeg må gøre det der er aller bedst for Cindy (og drengene!), men mit hjerte gør så ondt over at skulle undvære min missepige. Det er svært!
Heldigvis bliver det jo et sted, hvor jeg kan se hende stadigvæk.[/QUOTE]

Jeg ved jo heller ikke, om det er det rette i jeres situation, men der er i hvert fald nogle katte, der som voksne bare trives bedst med at være alenekatte.

Jeg tror, at det er det rigtige at gøre. Det har stået på i en periode nu, så vi ved at det ikke er stress over flytningen.
Vi troede jo så at det måske var smerter, fordi hun hvæsede og sagde utilfredse lyde, når vi tog hende op. Og bankede drengene når de kom for tæt på hende.
Men her kan jeg sagtens tage hende op uden der er noget med hende. Ingen lyde, ingen hvæs. Tværtimod lukker hun øjnene og nyder.
Jeg tror faktisk at en prøveperiode hos min svigerinde ville være den bedste beslutning.

Nu er vi kommet hjem, og velkomsten var god. Der var ingen hvæs eller noget. Vi prøver nu med Feliway i stikkontakten i en 14 dages tid, for at se om det gør en forskel.
Ellers må vi desværre omplacere hende :confused: