Missernes Pet Fun

Ja det virker som at det er meget solidt, og det er virkelig også et hit her :thumbup:

Det skal da også være meget solit, for at alle dine tunge katte ikke skal knække det :wink:

De ser ud til at være et hit og det er jo altid rart med hjælp fra misserne og hunden :thumbup:
Det træ med tønden ser rigtig godt ud.
Hvor mange katte har du Lisbeth?

Ja ka’ det holde her ka’ det holde til alt :tihi:

[quote=Mislingen;486981]De ser ud til at være et hit og det er jo altid rart med hjælp fra misserne og hunden :thumbup:
Det træ med tønden ser rigtig godt ud.
Hvor mange katte har du Lisbeth?[/quote]

Jeg kan slet ikke tælle så langt :smiley: 1- 2 rigtig mange :tihi:

skønne billeder.
og hvor ser de bare ud til at hygget sig godt :slight_smile:

haha ja :thumbup:

:hjertehop::hjertehop::hjertehop: Heeeerlig fotoserie!!!

Den fik bare smilet frem … proto!!

Og stakkels min mand. Han bliver tvangsindlagt til at se de billeder når han kommer hjem.
For så bliver han sikkert nemmere, at lokke med :muhaha::muhaha:

Herlige billeder.
Selv hunden er med, den ser noget misundelig ud på kattene at de ligger i de bløde huler og senge…

Super dejlige billeder af missebandens nye skønne legestativ :thumbup:

Ku da være man sku’ gemme den side et en anden god gang :slight_smile:

Hvor er det dog nogle VIDUNDERLIGE billeder! :hjerte:

Jeg elsker dine billedtråde, for dine katte er jo fantastisk skønne! :inlove: Der er altid sådan en hyggelig stemning i dine billeder.

[quote=Maria Amanda;487265]Hvor er det dog nogle VIDUNDERLIGE billeder! :hjerte:

Jeg elsker dine billedtråde, for dine katte er jo fantastisk skønne! :inlove: Der er altid sådan en hyggelig stemning i dine billeder.[/quote]

:tak: Misserne er også meget højt elsket her :hjerte:

Kære Lisbeth.

Nå, så kom de længe ventede kradsetræer endelig. Jeg kan se, at det var ventetiden værd, for misserne hygger sig gevaldigt i deres gaver.
Træerne er flotte og misserne smukke.

Tak for ros til misser og træer :slight_smile:
Ja de var værd at vente på og misserne er stadig meget glade for dem.
Alle køjer er hele tiden optaget nu hvor de ikke gider være ret meget ude :høhø:
Hilsen Lisbeth

Det ser godt ud - og det gamle trængte da vist også til en udskiftning :tihi:

Ja det gjorde det helt sikkert.:høhø:
Vi har skiftet dele flere gange men det har ikke været så holdbart.:tihi:
Det var fra Kattens NO 1, jeg håber at de nye holder lidt længere :slight_smile: