Missernes Pet Fun

Det er bare en succes herhjemme, der er næsten altid kø for at få en tur i køjerne :slight_smile:
Der var mange hjælpere da de skulle samles og så var der de utålmodige som lagde sig i køjerne mens disse lå på gulvet :tihi:
Jeg er ikke sikker på at Tommy var helt vild med hjælpen, jeg hørte ham ihvertfald sige…Nej nu s… eller… Kan du så komme med den dims…eller… vil du så lige hoppe ned til jeg er færdig… osv…Men misserne var ligeglade, de hjalp bare :tihi:

Men som sagt en kæmpesucces og lige nu hvor det er gråt og trist i vejret er alt optaget igen :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

:klapper: Jeg kan lige forestille mig det.

De ser såååå glade ud :wehu:

Eeiij… Jeg vil altså også have sådan en hel bande engang -lovelove

Uhhaa hvor vil jeg gerne have vært en flue på væggen der :smiley:

Men godt han fik det samet, for de elsker jo det, de kære misser :smiley:

(Forresten Quinci og Sika, siger de gerne vil have besøg af deres næsten nabo :tihi:)

Ja, der er da fuld udnyttelse af alle køjerne (og stolperne) helt fra start af! Hvor var det en dejlig billedserie!

[quote=Lotte;486796]Uhhaa hvor vil jeg gerne have vært en flue på væggen der :smiley:

Men godt han fik det samet, for de elsker jo det, de kære misser :smiley:

(Forresten Quinci og Sika, siger de gerne vil have besøg af deres næsten nabo :tihi:)[/quote]

Jamen så må du sige til Quinci og Sika at “næsten nabo” er meget beæret over at de to smuksakker vil se hende :slight_smile:

:tihi: - Det siger jeg til dem, når de er færdige med at tæske hinanden :tihi:

Tal lige om nogle forkælede katte, der bare får alt, hvad de mjaver efter.

I er godt opdraget Lisbeth.

:klapper::klapper::klapper::klapper:

PS. Skønne billeder af banden :hjerte:

[quote=Eva;486804]Tal lige om nogle forkælede katte, der bare får alt, hvad de mjaver efter.

I er godt opdraget Lisbeth.

:klapper::klapper::klapper::klapper:

PS. Skønne billeder af banden :hjerte:[/quote]

Jamen vi har også mange til at opdrage os :tihi:

Det ser jo herligt ud

Hvor har du købt det ?

det er bare for lækkert. Udlånes manden skulle man få de lyster? :høhø:

[quote=Battlestar;486819]Det ser jo herligt ud

Hvor har du købt det ?[/quote]

Det er fra Pet Fun, det ene hedder Sonja og det andet Jacqueline:)

Jeg ved ikke om han fik nok :tihi:
Men du bor jo også så langt fra os :slight_smile:

det var mere link til hvor du fysisk har købt det ? :slight_smile: er det direkte fra producent eller gennem en forhandler

Dumme mig :tihi:
De er direkte fra forhandler ( der var meeeget lang leveringstid ellers fuldt ud tilfreds)

:):slight_smile:

Sikke da en skøn serie billeder.

De er godt nok nogen luksuspelse - og jeg synes, at de er SÅ dygtige at hjælpe deres far.

:hjertehop:

Jeg er nødt til at have sådan et dejligt stort harem af katte, hvorfor nøjes med én - når man kan have mange ??

:hjerte::hjerte:

Heldige små misser :rock: Er selv ved at spare sammen til en petfun tønde…synes deres design er super lækkert :smiley:

Jeg er også vild med deres design :slight_smile:

[quote=Coon Danica;486848]Jeg ved ikke om han fik nok :tihi:
Men du bor jo også så langt fra os :)[/quote]

Det skal du ikke tænke på - han kan låne sengen der står i hankatteværelset:-)

Jamen så ka’ det da godt være at vi kan lokke ham :høhø:

Da vi gik og ventede på vores første Ragdoll, bestilte vi også model “Sonja” fra Pet Fun, og det har været en af de bedste investeringer på kattefronten…Det er en super god kvalitet, og som andre nævner - et fedt design. Hold op hvor er det træ elsket, og nu hvor de er to - bliver det jo brugt endnu mere, så vi er rigtig glade for vores valg.:thumbup: