Missi stukket af hveps

Godt Misse er helt sig selv igen :slight_smile:

Hvor er det da dejligt at høre at hun har det fint -waytohot -waytohot

Rigtig dejlig at høre at hun har det fint…

May-Britt…det kan være du skal have gang i fuminatoren igen så der kommer lidt mere af :?

Suk Birthe, det er MEGET tiltrængt med en omgang med Furminatoren. Men Missi er jo desværre den af vores katte, som vi har i narkose i forbindelse med pelsplejen. Men du kan tro, at hun får en ordentlig omgang med Furminatoren her om en måneds tid. Åh, jeg har allerede ondt i maven ved tanken om at hun skal i narkose endnu engang.

Har lige taget et foto af hende (beklager kvaliteten), i sådan en stor pels, kan der nemt gemme sig en hveps.

Suk Birthe, det er MEGET tiltrængt med en omgang med Furminatoren. Men Missi er jo desværre den af vores katte, som vi har i narkose i forbindelse med pelsplejen. Men du kan tro, at hun får en ordentlig omgang med Furminatoren her om en måneds tid. Åh, jeg har allerede ondt i maven ved tanken om at hun skal i narkose endnu engang.

Har lige taget et foto af hende (beklager kvaliteten), i sådan en stor pels, kan der nemt gemme sig en hveps.
[/quote]

May-Britt, jeg kan godt forstå at du ikke er vild med narkosen, men hvad med nogle afslappende piller fra dyrelægen? Jeg har som også skrevet i en anden tråd fået noget der hedder calmivet. Jeg har godt nok ikke brugt det endnu så jeg ved ikke helt hvordan de virker. Ifølge dyrelægen skal hun have en 2 timer før. Derefter vil hun sove i to timer og så vil selve tiden til at vågne helt igen også tage 2 timer. Men hør din dyrelæge om hun/han kender dem og også hvad de mener om dem.

Nååårrh hvor er hun sød -love Kan godt forstå du ikke har det godt med at lægge i narkose når der ikke er noget sygdomsgrund. Hvad med professionelle kattefrisører, er der ikke noget i nærheden. Hende folk ellers siger så meget godt om, mener det er ved Kbh.Dyrehospital, hun skulle have en fantastisk tag på katte, der ikke bliver bange eller noget.

Der er desværre langt fra Herning til København Denise. Og hvor ville jeg dog gerne opleve én som kunne ordne hendes pels på maven uden hun går til angreb og bider og kradser for bagefter at løbe sin vej under højlydt brokkeri. Vi har jo ikke problemer med de andre 4.