Misslingerne uge 3

Her er så de billeder af de kære små i bad om!

virker hun ikke meget tynd??

Nå! Hvad siger I så??

Hold da op, hvor er de søde, kære og nuttede

:savle::savle::savle::savle::savle:

Hvad endte det med, at de kom til at hedde?

nååårh små pus :wehuu: Hvor er de skønne

MHT mormis tror jeg det er meget normalt at være lidt skravet efter en drægtighed og fødsel, men det er der sikkert nogen der ved mere om end mig

Hvor er de smukke og dejlige.

Dem ville jeg gerne bide i :wehuu:
Mange gode hilsner
Mona

:hjerte::hjerte::hjerte:

Nuuuui… far, mor og børn… så kært, som det kan blive…

Hvor er de blevet store !!

Nu ligner de rigtige fræklinger…

:hjerte::hjerte::hjerte:

Nååååårh de er bare NUTTEDE og CUTE! -lovelove

Ihh, de er dejlige :wehuu::wehuu:
Der er jo noget kraftfoder du kan give mormis, killingemad og andre ting. Her skal opdrættere lige på banen.

Åhhhh hvor er de smukke og lækre og ser så sunde og raske ud :wehuu::wehuu::wehuu:

Jo, jeg synes hun ser en smule tynd ud, men ville det ikke være underligt andet :? Jeg tænker på, at killingerne da har haft ekspressfart på med at vokse - og det er jo hende de snupper næringen fra :slight_smile:
Giver du rigeligt med vådmad, kødstrimler og lign som supplement?
Evt a/d eller KMR til morkatten plejer jeg også at bruge.

Åhhhhhh de er dejlige :wehuu::wehuu:

Sikken en redefuld skønne små overdejlige killinger :wehuu:

Sikken en pragtfuld samling :wehuu: men jeg synes, man allerede kan ane bisseudtrykket i dem -høhø

[quote=Vivi_Fletcher;127444]Jo, jeg synes hun ser en smule tynd ud, men ville det ikke være underligt andet :? Jeg tænker på, at killingerne da har haft ekspressfart på med at vokse - og det er jo hende de snupper næringen fra :slight_smile:
Giver du rigeligt med vådmad, kødstrimler og lign som supplement?
Evt a/d eller KMR til morkatten plejer jeg også at bruge.[/quote]

Kødstrimler vil hun ikke spise, vådmad får hun og killinge tør fodder får hun. Hun vil godt spise røget laks men er ikke sikker på at det er sundt for hende.

Tror heller ikke røget laks er det bedste :smiley:
Hun skal nok komme i kondition igen, når killingerne bliver store :slight_smile:

Prøv evt at købe noget Hills a/d - det plejer de fleste hunkatte at elske - og det indeholder rigtig meget energi.
Og med den størrelse killingerne har, ville jeg måske starte dem op på foder når de er omkring 3 1/2 uge.

[quote=Vivi_Fletcher;127570]Tror heller ikke røget laks er det bedste :smiley:
Hun skal nok komme i kondition igen, når killingerne bliver store :slight_smile:

Prøv evt at købe noget Hills a/d - det plejer de fleste hunkatte at elske - og det indeholder rigtig meget energi.
Og med den størrelse killingerne har, ville jeg måske starte dem op på foder når de er omkring 3 1/2 uge.[/quote]

Tusind tak Vivi! Du er bare KANONZE at have i baghånden!:wehuu:

Og til alle - skal det lige siges at i aftes kravlede den første killing ud af kassen selv, og ind igen selv…:wehuu:

Hvor ser de fine ud :wehuu:

Har du vist far billederne?

Nej, ikke endnu :slight_smile: men jeg skal nok

har han ikke set nogle af billederne?

jo, nogle af de andre