Hvis de tager fint på, ville jeg vente med at starte op med babyfoder til de er 4 uger.
Du skal nok ikke forvente, at de bare kaster sig over babycat og så er det det
De fleste killinger skal lære at spise selv - og specielt tørfoder kan de have svært ved at gå til.
Jeg plejer at starte op med torskerogn rørt op i KMR/kaffefløde på en flad tallerken. Somme tider skal man “tvinge” dem til at prøvesmage (lidt på snuden af dem), og så plejer de at smage lidt på varerne.
[quote=Missepigen;126169]De kære små vokser og vokser! De har nu alle rundet de 400g og på tirsdag bliver de 3 uger gammel.
Hvornår begynder de at spise baby kat fodder? De ser ikke ud til at have tænder endnu men det kan jo sagtens være mig der tager fejl.
Nogen der kan hjælpe med et svar?[/quote]
Mine killinger begyndte at få lidt mad ved siden af modersmælken, da de var ca. 4 uger gamle
Jeg startede med at gi’ dem torskerogn/makrel i tomat rørt ud i A38 og så fik de en skål med tørfoder … til at starte med blev der ikke spist så meget tørfoder, men lige pludselig spiste de alle sammen af det …
Michelle, prøv at se om de ikke har Politikens Kattebog på biblioteket.
Den er rigtig god, hvad angår killingernes forskellige perioder og hvornår de have mad og alt det der
[quote=Vivi_Fletcher;126789]Michelle, prøv at se om de ikke har Politikens Kattebog på biblioteket.
Den er rigtig god, hvad angår killingernes forskellige perioder og hvornår de have mad og alt det der :)[/quote]