Mistet lyst til at gå i byen

ja som overskriften siger så har jeg mistet lysten til at gå i byen, ikke at jeg har gjort det meget, men en gang imellem er det da sket.

Sidder faktisk og har lyst til det, men noget holder mig tilbage og det en oplevelse min kæreste og mig havde under vores sidste bytur.

Vi er på Rosie Mcgees i Kbh og er pinlig ædru men ude og danse og så kommer der midt i det hele en blondine, slank selvfølgelig og møver sig ind og spørger om vi er et par? Ja det er vi (et spørgsmål fint nok, men vi havde danset tæt og holdt i hånden) men hun bliver ved og små flirter til min kæreste, der går lidt inden hun går og jeg står tilbage og er lidt ked af det, min kæreste er uden skyld, han gjorde intet galt, men når man som mig er meget overvægtig og i forvejen har meget lidt selvtillid er det ikke spor fedt!

Og hvor er respekten for andre, det blevet et rent kødmarked (nå ja det har det jo altid været, så længe jeg kan huske i hvert fald)

Ender nu nok med at blive hjemme, det sikrere og aftenen forbliver god. :wink:

Hvor kan jeg godt forstå du blev ked af det, det var meget respektløst! Men jeg synes egentlig den pige er noget så sørgelig, når hun har behov for på den måde at hævde sig selv på den måde. :gruppekram:

hop du da en tur i byen.

den oplevelse fra sidste gang synes jeg da bare du skal prøve at vende til noget positivt.
du er da heldig din kæreste er så lækker at andre forsøger at scoore ham (org det lykkedes jo heller ikke blondinen :p).
så når det sker igen så tænk “yes han er lækker og han er min - fis af grønært”

og smut så en tur i byen og få danset lidt :smiley:

Du skal øve dig i at være lidt skarp i replikken

En anden gang…

Nej, vi er ikke kærester, jeg har lige scoret ham da han åbenbart er til de bløde former fremfor de skarpe kanter :tihi:

Selvtillid er selvfølgelig ikke noget, man lige kan hive frem af skuffen, når man har brug for det - men det bør styrke din, at du har en dejlig kæreste :slight_smile:
Jeg kan godt forstå du blev lidt paf, det er da respektløst at bage på en andens kæreste … Hvis det skulle ske en anden gang, så må du øve dig på et par ‘skrid-replikker’!

Og så er det ellers ud og danse!

Wow, sikken da en k*lling, for at sige det mildt…

Jeg havde da nok også været målløs, hvad er nu det for en opførsel at udvise??

Men kan godt forstå at det har frataget dig lysten, men mon ikke det handler om at tage afsted og så få en god oplevelse, til at opveje den anden :slight_smile:

Ps. Da jeg så overskriften tænkte jeg; “Nå, er hun nu også nået til den alder” :tihi: (hvilket i øvrigt passer ret godt med din alder)

Hehe… Det er dejligt at se det ikke kun er mig :slight_smile:
Kan da godt tage nogle ture i løbet af året (læs: 2, max 3 ;)), men så er lysten heller ikke større. :wink:
Tidligere havde jeg overhovedet ikke lyst. Havde haft nogle lidt kedelige oplevelser i byen, så det sagde mig ikke det store. Må så også indrømme, at de gode oplevelser giver mig lidt blod på tanden igen :slight_smile:

Op på hesten igen og glæd dig over din dejlige kæreste!
Og trøst dig med at blondinen nok også havde dårligt selvværd, når hun havde sådan et behov for at hævde sig…