Mit allerførste Photoshop billede af Oliver

Det var også for dårligt af mig, at komme med den halvsure kommentar - undskyld. Det var bare lidt skuffelse over ikke at skulle se det gamle banner mere, men jeg skal nok prøve, at blive lige så glad for det nye, for det er også godt
Og jeg kan godt forstå, at du vil vise resultatet af dit arbejde med Photoshop frem. At have det sjovt ved at arbejde med det, og så kunne bruge det til noget - det er jo det det går ud på. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;583123]Det var også for dårligt af mig, at komme med den halvsure kommentar - undskyld. Det var bare lidt skuffelse over ikke at skulle se det gamle banner mere, men jeg skal nok prøve, at blive lige så glad for det nye, for det er også godt
Og jeg kan godt forstå, at du vil vise resultatet af dit arbejde med Photoshop frem. At have det sjovt ved at arbejde med det, og så kunne bruge det til noget - det er jo det det går ud på. :)[/QUOTE]

:klapper: Jeg tager det nu ikke så tungt Finn… :smiley: Jeg synes bare det nye er så forårs agtigt, hvis man kan sige det sådan… Så nu skulle det på… :slight_smile: Fra nu af er jeg hende den irriterende der skiftede sit banner ud :klapper:

Jeg bryder mig egentlig ikke ret meget om Photoshop, for at lave en lille ting skal du bevæge dig igennem * 100 moves* der findes masser af tuts online på adobe photoshop og jeg har da også kreeret i det men mit ynglingsprogram bliver det Aldrig…men det er et fint banner du har lavet :slight_smile: