Hampus har i dag afløst Balut med tjansen som fulgleskræmsel i kirsebærtræet
Og det skal lige tilføjes, at der i dag ligger fjer i haven :fløjte:
Og her er mit fugleskræmsel så i en lille pause
Og måske er det Fiona, der skal være fugleskræmsel i morgen - hvem ved, de aftaler det selv indbyrdes
Ham Hampus er altså rigtig dejlig Gid jeg havde sådan nogle smukke fugleskræmsler… “Suk!”
Ohhhh skræg og rædsel -what . . . . nu kommer den røde Fugleskræmsel-bande -engel -engel -engel
Jeg vil også ha et kirsebærtræ og et rødt fugleskræmsel
[quote=Temple Bar;183481]Min yndlings semi cremebolle kan da ikke skræmme nogen fra noget
[/quote]
Man skulle næsten tro, at du var due hos os -høhø …de bliver nemlig heller ikke særlig skræmte af ham. De ved, at han ikke kan nå dem og flyver først, når han kan ånde dem i nakken -surrender
Det er dog de smukkeste fugleskræmsler jeg nogen sinde har set
Kaja
20. Maj 2009, 05:54
12
Ja, han er godt nok et dejlig stykke fugleskræmslet
Jeg tror altså at jeg skulle have lånt dine smukke fugleskræmsler mens vi har været væk herfra fordi alle kirsebærene var spist da vi kom hjem ÆVS
Tak for kigget af dine smukke misser
Iiiih altzå… de der fugleskræmsler, de bliver da pænere og pænere…
PS : Har jeg sovet i timen… eller hvornår er Fiona kommet til ??
Iiiih altzå… de der fugleskræmsler, de bliver da pænere og pænere…
PS : Har jeg sovet i timen… eller hvornår er Fiona kommet til ??
[/quote]
Fiona er husets ældste, men hun er ikke så insisterende over for kameraet
Nååårh, sådan en lille kamerasky prinsesse.
Det er vist noget andet med de 2 rødhårede OG kaninen, de kommer jo nærmest farende, når de ser kameraet.
-foto-foto-foto
Når du har brugt dine fugleskræmsler, så kender fuglene dem jo og så kan de ikke bruges mere. Derfor synes jeg du skal sende de brugte til mig(jeg er vild med genbrug) Vore fugle kender dem ikke, derfor er det godt med genbrug-høhø-høhø-høhø-høhø
Knus Elin
Hampus bliver da smukkere og smukkere.
Det er ingen skam at være i familie med ham.
Mange tak for billederne…Charlotte
[quote=Charlotte Oeh.;183482]Ja da - jeg har i hvert fald set flere og i alle mulige andre farver
…men i længden er det nok billigere at købe kirsebærerne i Brugsen [/quote]
Ja det tror jeg også, desuden tror jeg også sådan et træ ville fylde størstedelen af min have