Mit første Bobtail kuld

Tillykke med de sidste 2 også :flag: :flag:

endnu engang kæmpe stort tillykke med det super fine kuld Fendi har fået, dejligt at være med på sidelinjen og følge Kurt´s første kuld :juhu::juhu::juhu:

Og hele 5 dejlige babyer blev det til, helt som vi alle havde regnet med :høhø::stuck_out_tongue:

De er bare alle så fine, glæder mig super meget til at komme og se dem, det kunne ikke passe bedre at hun vælger at føde op til hvor jeg har ferie :love2::love2:

Giv dejlige Fendi et STORT mys fra mig og Kurt af, og alle de små babyer :høhø::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Stort tillykke med de 5 små bobber , sikke et skønt familie billlede :slight_smile:

Stort tillykke med det flotte og store kuld. Det er dejligt når fødsler går som det skal

Og tillykke til dig marianne og kurt. Han har virkeligt gjort det godt

Åh, hvor ser det hyggeligt ud i fødekassen!:wehuu: Tillykke med de fine små.

Stort tillykke med femlingerne og så flot missemor har klaret det :slight_smile:

Stort tillykke med dine første Bobber Jeanette.

KH
Linda

Stort tillykke med de 5 nye babyer :juhu:

Stort tillykke med de smukke babyer :slight_smile:

Venligst
Dorthe

Stort stort tillykke med de små. Glæder mig sådan til at følge dem - især de røde. Uha jeg skal ha en rød bobber på et tidspunkt.

Mange tak allesammen, vi glæder os også til at se dem vokse op :slight_smile:

I skal nok blive bombaderet med billeder af dem, men lige pt er jeg simpelthen for træt efter en lang nat, og en lang dag på markedet.

Flot klaret af dig og Fendi, tillykke med de 5 små søde bobtails:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:.

tillykke med 5-lingerne jeg glæder mig til billeder :wehuu::wehuu:

STORT til lykke med de 5 helt vidunderlige små rumpemisser . . . de er da godt nok dejlige :slight_smile:

Det var da en imponerende fødsel - som efter en snor! Der kom præcis så mange som forudsagt, og fødslen var præcis færdig, så du kunne nå din aftale.:ok: Det er da fantastisk. :juhu:

Forsinket tillykke med de små :slight_smile:

Så er man endelig online igen. :thumbup:

Tak allesammen, det har været hårdt at være hjemmefra i weekende, vi kan sidde og kigge på de små i timevis :slight_smile:

Fendi passer killlingerne til UG og de stortrives. De har fået navne og da vi jo også går meget op i skydning er det blevet til et krudt kuld.

  1. Dreng 120g. DK * JeaTri Magtech Magnum - Rød makrel tabby eller spottet, han vejer nu 170g.
  2. pige 90g. DK * JeaTri Diamond Line - sort sølv makrel tabby eller spottet, hun vejer nu 148g.
  3. pige 94g. DK * JeaTri Eley Tenex - sort tortie makrel tabby eller spottet, hun vejer nu 140g.
    4 pige 94g. DK * JeaTri Lapua Master - sort tortie spottet, hun vejer nu 134g.
  4. pige 84g. DK * JeaTri Schönebeck Special - rød makrel tabby eller spottet hun vejer nu 136g.

Der kommer lidt billeder, når lige kan jeg oploade igen.

Du siger bare til, du kan jo vælge mellem en dreng eller en pige :tihi: