Mit første korthårs kuld

D. 11 maj fødte Stella 5 skønne killinger :hjerte: De er nu 5 uger.

Stella er KBL g(s) 23 og faderen er KBS ns 24, Han er ikke bære af langhår (vi har fået ham testet)

Stellas mælkebar rendte denne gange hurtig tør, så killingerne har spist fast føde siden de var 3½ uge, tror endnu ikke jeg har prøvet et kuld der var så nemme at få til at spise selv, jeg satte bare skåle inde med mos og satte killingerne foran den :thumbup:
De sidste 3 dage har der stået åben til kravlegården i dagtimerne, så stuen, køkken og terrassen er undersøgt og de har været ude og kigge på græsset

Pige: DK JeaTri´s Mona Lisa - KBS n 24

Pige: DK JeaTri´s False Start - KBS gs 23

Pige: DK JeaTri´s The Kiss - KBS fs 24

Pige: DK JeaTri´s Night Watch - KBS fs 24

Dreng; DK JeaTri´s Starry Night - KBS a 24, han bliver hjemme da hans far er blevet snippet og flytter d. 10 juli

åh mona

Ja hun har et fantastisk look

Tillykke med dem! :slight_smile: Ham den sidste blå, er han ikke også sølv? :slight_smile: Han ser meget mørk og kold ud ift ikke at være :slight_smile:

indrømmer jeg er meget i tvivl om han er eller ej

Jeanette - Jeg synes han ligner på alle de billeder du har på hjemmesiden af ham, men de blå skal man tit have dem ret gamle før man for alvor kan sige det :slight_smile:

Jeg har heller ikke søgt stamtavler endnu, måske jeg skulle overveje at lave en killingenusse dag