Mit J kuld

https://www.facebook.com/bente.udengaard/media_set?set=a.10204828847547461.1073741839.1426920801&type=3&uploaded=8

De er simpelthen så kære :hjerte:

ja, dem er Stebuklas* LT Calliope og Pigalops Optimus Prime sluppet godt fra…Tak Annette

Jeg kan ikke se dem. Albummet er nok ikke offentligt tilgængeligt.

Som de da vokser :slight_smile: Heh, og jeg er enig med Gitte - Jafar bør hedde Jane :høhø:

Det er ikke med vilje at alle ikke kan se det, men jeg har ikke forstand til at ændre noget for ved ved ikke hvad jeg skal…

ja Eva, det er nok et mere passende navn…flækker af grin kæft jeg fatter bare hat af at kønsbestemme sådan nogle små kræ

Jeg kan sjovt nok godt se ting på din profil, men ikke bruge linket…

Vil du lægge et par billeder direkte herind? :slight_smile: Hvis du ikke ved hvordan, så lægger jeg gerne et par stykker op for dig - er erklæret vild med fladsnuder :wink:

Hej Bente. :slight_smile:

Her kommer en lille hurtig forklaring på hvordan du gør et album på facebook offentligt.

Du starter med at gå ind på din egen profil, vælge “fotos”, og derefter “albums”.
Så vælger du det album du vil gøre offentligt, og går ind i det.

Når du kommer derind, viser den dig navnet på albummet, hvornår der sidst er ændret i det, og sådan.
Lidt længere oppe, til højre, kan du se 4 knapper. “Tilføj foto”, “Rediger”, “Tag”, og sådan en rund dims.
Du vælger rediger, hvorefter den åbner noget nyt.
Det ser sådan her ud :

Nu skal du ikke tage dig af at det står på engelsk. Hos dig vil det højst sandsynligt stå på dansk. :slight_smile:
Der hvor der står “Public” hos mig, der skal du klikke, og sætte det til “Offentlig”.
Du kan evt. tilføje en hel masse kommentarer til alle dine billeder samtidigt, hvis det er hvad du ønsker, og når du er færdig, trykker du på den blå knap øverst til højre, hvor der sikkert står “Gem” på dansk. :slight_smile:

Voilá!
Du kan nu dele linket til dit album med alle, også dem der ikke er på facebook.

tak for vejledningen nu har jeg gjort det offenligt

Hvor er de bare søde :hjerte:

Sikke nogle fine små piger :hjerte: