Mit livs kærlighed!

Jeg har besluttet mig for at gifte mig med min pc!

hør her:

Han og jeg kan bare sammen. Vi har boet sammen og tilbragt mange timer sammen i snart 2 år. Aldrig har vi skændtes, og får han en virus, så siger han det bare - han ligger ikke og piver i dagevis og skal vartes op.

Jeg kan slukke ham.

Han finder det jeg beder ham om, serverer det for mig og varter mig generelt op i hoved og røv.

Og han er bærbar dvs flytbar. Da jeg flyttede på landet, tog han bare med.

desuden har han aldrig klaget over alle mine dyr.

Så ja - det må blive ham -høhø

STORT tillykke med ham. Han lyder rigtig dejlig. Og tag dig ikke af, at jeg tænker lidt højt - og mistænker dig for at skifte ham ud med en yngre model, inden I har været sammen i ret mange år.

i to er bare guld værd for humøret…

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Eller en sort model…
Marina

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote:1mpgppxz]

Håber da han holder mere end et halvt år -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

-tihi Kan i se jeg ryster på hovedet mens jeg skriger af grin -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

ja og han kan holde sig oprejst meget meget længe

Og så fåes han med 15 tommer og opefter…
Og mange farver.

Marina

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Er det muligt at låne ham engang imellem?? :stuck_out_tongue:

Enig… han skal bare lades op ind imellem! Det er perfekt! -thumbs

Bestemt! Det har han heller intet imod - han er slemt ukræsen:-)

Han er forresten neger, går det lige op for mig. Han er sort og hedder Mister Thoshiba… hm… er han sort japaner så?

-høhø -høhø -høhø

jeg tror nok negrasier er det rette udtryk… sådan en vil jeg også have…

udstyret i de sorte er bare IORDEN… og de der japanere - de kan altså noget med stil… hvilken kombi…

et giftermål med en der både har stil og udstyr, kan holde sig oprejst i evigheder [bigloony], ikke brokker sig over at blve lånt ud, er ukræsen, og som man bare kan skifte ud med en yngre model når værnepligten ligesom er udtjent…

sådan en vil jeg også have !!!

-rofl -rofl -rofl

Skønt med sådan en fyr. Selvom min er en yngre model, er han enormt længe om at varme op, og det kan til tider være ret irriterende.

Go dag
Anne-Lykke

ja min fyr er bare altid i fona… mon han har fundet en ny elsker ??? han må godt snart komme hjem igen. det kunne være jeg skulle ringe og give ham en skideballe, mon det hjælper ?

ellers så skifter jeg meget hurtigt til en yngre model :stuck_out_tongue:

Min hedder Lenovo og ham er jeg ærlig talt lidt skuffet over -rulleøjne … han er helt sølvfarvet i toppen, måske derfor han er sååå laaaangsom til alting :?

Gad vide om de fåes med indbygget vibration og kan håndtere støvsugeren…

*overvejer at skifte model G *

Annette, finder du den model må du meget gerne sige til -xxrotflmao og fås den i luxusudgave der også kan vaske gulv og rense kattebakker, ja så er jeg altså også med på at skifte model -høhø

snøft… jeg tror min fyr Asus har en afære med mine små my… -ked -græd -ked
hver eneste gang jeg lader ham alene er han aldrig alene… Han sover med mine missere og jeg tro han elsker dem… -ked For misserne sover altid oven på ham… og han nyder det åbenbart, for han går helt i sort når de trykker på de rigtige taster, hvilket jeg aldrig har fået ham til så nemt… og så laver han alt muligt med dem, som han aldrig har fortalt mig, hvordan jeg skal gøre

gad vide om han kan finde på at forlade mig pga en kat ( -riprip ) -ked

[quote=lenschow;42947]Jeg har besluttet mig for at gifte mig med min pc!

hør her:

Han og jeg kan bare sammen. Vi har boet sammen og tilbragt mange timer sammen i snart 2 år. Aldrig har vi skændtes, og får han en virus, så siger han det bare - han ligger ikke og piver i dagevis og skal vartes op.

Jeg kan slukke ham.

Han finder det jeg beder ham om, serverer det for mig og varter mig generelt op i hoved og røv.

Og han er bærbar dvs flytbar. Da jeg flyttede på landet, tog han bare med.

desuden har han aldrig klaget over alle mine dyr.

Så ja - det må blive ham -høhø[/quote]

Jeg kan kun være enig med dig, tror sgu også jeg gifter mig med min bærbare pc -love