Mit navn er Tante Tut...tidl. kendt som Therese

:slight_smile:

Mit navn er Therese, jeg har tidligere været bruger herinde - men har holdt en lang pause.

Nu prøver jeg at vende tilbage igen - men det bliver nok ikke med samme aktivitetsniveau som sidst.

:kryds:

-LOL

skal vi vædde - du kan slet ikke lade være

:kram:

dejligt du er tilbage

Det vil gøre mig såååå glad Therese.:hjerte:

Glæder mig til at høre om Silke, Rynke og er ikke sikker men var det ikke Viggo og Viola.
Og ikke mindst dine dejlige børnebørn.
Hilsen Lisbeth

HVEM er Viggo og Viola?

OG GLÆDELIG genkomst :slight_smile:

‘‘Tante Tut’’ (skal vi ikke ændre dit bruger navn, der er så mange Terese, Teresa og Therese med et extra navn :tihi:)

Velkommen tilbage, du ved at det fryder mig at du igen er aktiv :thumbup:

Velkommen tilbage Tante T. Det glæder mig.

Ååh tante Tut…jeg har savnet dig. :yatta:

Velkommen hjem, Tante T :slight_smile:

[quote=Battlestar;379347]-LOL

skal vi vædde - du kan slet ikke lade være

:kram:

dejligt du er tilbage[/quote]

:hjerte:

Tak for en varm velkomst - og jeg lover ikke noget :fløjte: - ud over at opføre mig pænt.
-engel

[quote=Coon Danica;379348]Det vil gøre mig såååå glad Therese.:hjerte:

Glæder mig til at høre om Silke, Rynke og er ikke sikker men var det ikke Viggo og Viola.
Og ikke mindst dine dejlige børnebørn.
Hilsen Lisbeth[/quote]

Tusind tak, og jow de hedder Viggo og Viola - og tro mig, dem slipper du/I ikke for at høre og se lidt til.

Og mit nye barnebarn kan jeg muligvis også lokkes til at vise (selvom du har set hende)

[quote=Abaddon;379350]HVEM er Viggo og Viola?

OG GLÆDELIG genkomst :)[/quote]

Tak for velkomsten… Viggo og Viola ser sådan ud :

[quote=birtheras;379353]’‘Tante Tut’’ (skal vi ikke ændre dit bruger navn, der er så mange Terese, Teresa og Therese med et extra navn :tihi:)

Velkommen tilbage, du ved at det fryder mig at du igen er aktiv :thumbup:[/quote]

:hjerte::hjerte:

Tak; Birthe - og du må godt ændre mit navn til Tante Tut :tihi:

Mange-mange tak - jeg glæder mig nu også til at være her igen - hvorfor sige nej tak til alle jer dejlige mennesker - bare fordi jeg er dum-stædig ??

:slight_smile:

Tusind tak, og jow de hedder Viggo og Viola - og tro mig, dem slipper du/I ikke for at høre og se lidt til.

Og mit nye barnebarn kan jeg muligvis også lokkes til at vise (selvom du har set hende)

:hjerte:[/quote]

Ja og hvor er hun sød, også de to andre børnebørn du har:hjerte::hjerte::hjerte:

Tak for velkomsten… Viggo og Viola ser sådan ud :[/quote]

Uh, tak for at dele det… kan huske jeg engang troede du havde været ved at stjæle en STEN til din kat :tihi: Det var inden jeg vidste Rynke var en lille padde :stuck_out_tongue:

Tak i lige måde, din dejlige Chica…

Tusind-mange tak - også velkommen i mit hjem igen…

Hej Therese og :velkommen: tilbage :thumbup:

Super dejligt, du igen har lyst til at være her :wehu:

[quote=Kaja;379381]Hej Therese og :velkommen: tilbage :thumbup:

Super dejligt, du igen har lyst til at være her :wehu:[/quote]

Tak skal du have - ja, det er nu rart at være hjemme igen…

:inlove:

Tak, Lisbeth… jae… lidt søde er de jo… og det er såmænd ikke, fordi de er mine :fløjte: