Mit nye hår 2

Jeg lovede at smide billeder ind af farvning nr 2 - her valgte jeg en dybere farve.
Hvad synes I?




Og her er lige et link til det “gamle” hår :slight_smile:
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?33994-Vil-I-se-mit-nye-h�r

:ok::ok::ok::ok:

Det er FLOT !!!

Og hvor er du bare køn… håber ikke, at du bliver fornærmet - men du ligner Helena Christensen :inlove:

Ærligt - så kan jeg bedst lide det “gamle farvede” - Farven nu er for “hård” og ikke så raffineret.

Det er også rigtig flot, men jeg kunne nu lidt bedre lide tonen i den gamle farvning, må jeg indrømme :slight_smile:

Jeg har altid godt kunne tænke mig at prøve at være rødhåret, men tror aldrig jeg får modet til at springe ud i det :slight_smile: Det klæder dig. Men det må være træls det skal farves så tit…?

Er lidt vild med dine støvler, må jeg spørge hvor de er fra? :slight_smile:

Ærligt; jeg synes, at det ser alt for rødt og kunstigt ud. Jeg er sikker på, at du er meget kønnere med en mindre rød toning eller din egen naturlige farve. :slight_smile:

Jeg syntes du ser fantastisk ud…!!! Havde jeg ikke været så gammel havde jeg også gjort det :slight_smile:

Ærligt ærligt ærligt… behold din naturlige hårfarve… jeg ville give min højre arm for sådan et hår :slight_smile:

Jeg synes også det ser rigtig godt ud! Jeg er selv knaldrød håret. Men faktisk synes jeg, at din forrige farve, passede liiiidt bedre til dig. Det var ret fedt til dig!

Jeg syntes du ser hammer godt ud, om muligt endnu bedre end før :smiley:

Jamen, hvor har du dog fundet den farve henne? Har du selv farvet håret? Og skulle håret forberedes på nogen måde?

Jeg synes det ser helt fantastisk ud! :slight_smile:
Men jeg mener også, at når man farver hår, så skal det da kunne ses. :tihi:

Har du i øvrigt ikke været glad for det røde hår…?

Syns det er superflot :slight_smile:

super fed farve!!!

Det er vildt fedt!

Jeg syntes det første var vildt flot til dig, men kan nok endnu bedre lide det nye hår. :thumbup::thumbup:
Det klær dig helt vildt!!
Flot til din ansigtskulør…tror ikke det ville klæde en der var meget bleg… :yikes:

Jeg kan bedst lide det nye :slight_smile: En dybere farve, synes jeg der ikke ligner en ‘amatør’ hjemme-farv så meget som den første.
Og rød passer bestemt også til blege mennesker, bare der er en rødlig (rosa) undertone i huden i stedet for gul. Jeg har aldrig mødt en blegere end mig selv, og alle frisører insisterer på mit skal være rødt netop pga. min rosa porcelæns hud og fregner :-))

:slight_smile: Mange tak for jeres input - også jer der ikke kan li det:thumbup:

Faktisk kan jeg også selv bedre lide den første farve. Men det her er meget nemmere at holde.

Indtil videre har jeg mishandlet mit hår med to affarvninger og to hårfarver. Og jeg kan ikke mærke forskel på det… jeg har godt nok brugt en rigitg god hårkur og vasker det med shampoo til farvet hår, men jeg er overrasket over at jeg ikke har fået ødelagt det bare en lille smule i spidserne…
Ikke at jeg skal brokke mig over det :tihi::ok:

Og Jo - jeg har været glad for det røde… men altså… jeg kan jo stort set kun have sort tøj på, så savner at bruge mit farvede tøj :stuck_out_tongue:
Lad mig sige det sådan - jeg er glad for det og nu får det lov at blive julen over (tror jeg) og så bliver det farvet mørkebrunt :slight_smile:

Hov, glemte lige… TineM. Støvlerne er fra Duffy og er købt for 400 kr hos min lokale tøjpusher :slight_smile:
Hvis du er meget forelsket i dem og ikke kan finde dem nogen steder, vil jeg gerne tilbyde at købe og sende dem for dig, bare sig til :slight_smile: