Mit nyeste hækle projekt - Hello Kitty Taske

Ja det er nemlig lige den opskrift, jeg har lavet efter :slight_smile:

Den er godt nok fin - nu ved jeg hvad min mor skal igang med næste gang :smiley:

Den er godt nok sej :slight_smile: Tænk sig at kunne hækle så pænt og jævnt…! Og folk ligefrem kan se, hvad det skal forestille :slight_smile:
VH
Susanne - der aldrig nåede længere end grydelapper :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;903209]Den er godt nok sej :slight_smile: Tænk sig at kunne hækle så pænt og jævnt…! Og folk ligefrem kan se, hvad det skal forestille :slight_smile:
VH
Susanne - der aldrig nåede længere end grydelapper :)[/QUOTE]

Fuldstændig enig! - og jeg nåede vist aldrig længere end til et halstørklæde til Barbiedukken … :tihi:

[QUOTE=Susanne W;903209]Den er godt nok sej :slight_smile: Tænk sig at kunne hækle så pænt og jævnt…! Og folk ligefrem kan se, hvad det skal forestille :slight_smile:
VH
Susanne - der aldrig nåede længere end grydelapper :)[/QUOTE]

Tusind tak skal I have alle sammen :slight_smile:

Ja der er godt nok mange der har spurgt på den - Men det ser ud som om, den er solgt :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;903704]Tusind tak skal I have alle sammen :slight_smile:

Ja der er godt nok mange der har spurgt på den - Men det ser ud som om, den er solgt :)[/QUOTE]

Ja lige nemlig, til sårn en som mig, som kun kan finde ud af at bruge spisepinde og fjerpinde :slight_smile: og dem kan jeg vist ikke hækle meget taske med :slight_smile:

Nemlig ja :slight_smile:
Nej de pinde bliver vist lidt svære at hækle på :slight_smile: